Șoapte strigate cu voce tare

Șoapte strigate cu voce tare

 

Șoapte strigate cu voce tare

Noaptea ta este un hoț de gânduri.

Le ia, le răsucește și le face dor,

Din aripa lovită poți culege zbor,

Din cerul sec, povești pline de nori,

Din suflet zbuciumat, schimbări.

Sursa foto

Șoaptele de departe par clipe

Noaptea ta mi-a zgâriat amintiri.

Începuturi care acum nu mai sunt,

Destine frânte cu teamă în gând,

Contururi pe forme ce există,

Poarta iubirii încă rezistă.

 

Șoapte din spate zâmbesc orb

Noaptea ta e lucrul cel mai firesc.

Am căutat rezolvări între mărăcini,

Am lăsat urme de sânge pe spini,

Binele sublim se formează încet,

Dimineața se-ntrevede concret.

11 gânduri despre „Șoapte strigate cu voce tare

  1. Camelia Septembrie 7, 2017 la 23:17 Reply

    Cum o fi aia să zămbească orb şoaptele?

    • Cosmisian Septembrie 8, 2017 la 13:36 Reply

      Priveste-le si vei vedea. 🙂

  2. racoltapetru6 Septembrie 7, 2017 la 12:45 Reply

    Să așteptăm întotdeauna dimineața. Ea rezolvă multe lucruri, chiar și dintre mărăcini. Mulțumiri firești! 🙂

    • Cosmisian Septembrie 7, 2017 la 15:10 Reply

      Dimineata este ca o domnisoara, este prea copilaroasa, dar e destul de mare, asa ca isi incepe nesigur pasirea, pana seara uita de unde a plecat si se apleaca la lucruri matura, mai putin semeata. Dar, vine din nou incurajata!

  3. Poteci de dor Septembrie 7, 2017 la 10:12 Reply

    „Destine frânte cu teamă în gând”… ce frumos! Nopţile astea… câte fac ele.

    • Cosmisian Septembrie 7, 2017 la 15:09 Reply

      Noaptea este privita de multi ca fiind echivalentul intunericului, dar ea nu este. Mie imi prieste noaptea la fel de bine ca ziua, diferenta este ca pot face anumite lucruri (sa scriu) fara sa fiu prins de umar de cineva 🙂

    • Cosmisian Septembrie 8, 2017 la 13:36 Reply

      De cele mai multe ori e bine sa dormi, ca noaptea somnul vindecare este 🙂 Sau, resetare. Mie imi plac resetarile active.

  4. Vero Septembrie 7, 2017 la 09:06 Reply

    Foarte frumos!

    • Cosmisian Septembrie 7, 2017 la 09:32 Reply

      Am recitit si eu, dar eu prefer sa las cuvintele sa ramana scrise, ca dupa aprecierea mea…
      Multumesc, Vero!

      • Vero Septembrie 7, 2017 la 09:38 Reply

        😚👏👏👏

        • Cosmisian Septembrie 7, 2017 la 09:40 Reply

          🙂 Galbenul ma prinde intotdeauna, indiferent de expresii :))

Ornamente sufletești:

