Spre adopție

Spre adopție

Nu am apreciat puterea pe care o are cuvântul scris decât târziu în viață.

Am văzut cum oamenii se încovoaie după rotunjimea cuvintelor de parcă ar fi lujeri tineri de viță de vie. Le-am dat voie să își fixeze mişcarea unduitoare pe corpul bolduit al accentului pus de mine pe viață.

Am scris adesea pentru a umaniza trăirile mele interioare, pentru a le da înspre adopție acelor ființe în căutare de explicații pentru ceva ce se lipise de ei prea tare.

Am stat până târziu în noapte pentru a pune aripi iluziei, că poate o determin să mă lase cu aerul în piept.

Am pierdut șirul interpretării și am luat-o din nou și din nou de la capăt în speranța că vreo explicație ar fi suficientă pentru a mă face să îți neg existența.

Am şters lacrimile norilor chiar și când aceștia strângeau din ochi și mă fulgerau. Le-am șoptit curcubeu când aceștia abia își terminaseră de tunat ripostele. Până la urmă au rămas cam storși și puțin șifonați. Cum îndrepți oare un nor șifonat?

Cosmisian

5 gânduri despre „Spre adopție

  1. racoltapetru6 August 9, 2017 la 07:59 Reply

    Frumoasă ocupație e cea de dădacă a norilor plângăcioși. Acolo ar fi și de mine, dar nu cred că sunt calificat. 🙂

    • Cosmisian August 9, 2017 la 09:53 Reply

      Eu ma intreb daca nu sunteti direct din nori. Pare ca ati atins norii cand erau suparati si i-ati calmat, chiar daca v-au fulgerat. Altfel, de unde atatea idei „traznite” ca cele de pe blogul dvs? Eu am analizat si cred ca dvs pregatiti alta carte 🙂 Asa pare, asa ar fi frumos!

      • racoltapetru6 August 9, 2017 la 10:52 Reply

        Desigur că am materialul pentru o carte de povestiri, însă până la tipărire mai e cale lungă. Să auzim de bine și să ne tot citim cu plăcere! 🙂

        • Cosmisian August 9, 2017 la 11:14 Reply

          Succes sa aveti. Eu inca nu am cartea dvs, chiar daca am citit textele de pe blog. O sa va cer un exemplar via sms. Un autograf ar fi o incantare pentru mine.

Ornamente sufletești:

