Problema albinei din capul meu

Problema albinei din capul meu

„Astăzi am probleme de înțelegere.

Cum se face că mai multe albine, bâz-bâz multe flori,

apoi vin și prelucrează polenul cu propria lor salivă,

fiecare cu a sa proprie,

apoi, în casete perfect hexagonale atât de multe și perfect la fel,

ele depozitează pe rând, cumulat, miere,

care în cele din urmă e la fel,

deși e a mai multor albine, cu saliva lor, a mai multor flori, cu polenul lor,

a mai multor câmpuri sau văi…?

Pfiuuuuu, dacă mai pricep ceva…”

________________________________________________________________

Același lucru, dar ilustrat:

Astăzi am probleme de înțelegere.

Cum se face că mai multe albine, bâz-bâz multe flori,

🙂

🙂

si sora mai mica a albinei precedente

🙂


apoi, vin și prelucrează polenul cu propria lor salivă,

fiecare cu a sa proprie,

si,  în casete perfect hexagonale atât de multe și perfect la fel,

ele depozitează pe rând, cumulat, miere, care în cele din urmă e la fel,

deși e a mai multor albine,

cu saliva lor,

a mai multor flori, cu polenul lor,

a mai multor câmpuri sau văi…?

Pfiuuuuu, dacă mai pricep ceva…

Presupun ca pana la acest punct ai uitat despre ce era vorba, astfel ca:
„Astăzi am probleme de înțelegere. Cum se face că mai multe albine, bâz-bâz multe flori, apoi vin și prelucrează polenul cu propria lor salivă, fiecare cu a sa proprie, apoi, în casete perfect hexagonale atât de multe și perfect la fel, ele depozitează pe rând, cumulat, miere, care în cele din urmă e la fel, deși e a mai multor albine, cu saliva lor, a mai multor flori, cu polenul lor, a mai multor câmpuri sau văi…? Pfiuuuuu, dacă mai pricep ceva…”

10 gânduri despre „Problema albinei din capul meu

  1. racoltapetru6 Iulie 21, 2017 la 06:24 Reply

    E molipsitoare problema asta de percepție. De acum o să mi-o pun de fiecare dată când voi gusta miere.

    • Cosmisian Iulie 21, 2017 la 07:10 Reply

      Cred ca gustatul elimina ganditul, iar degustarea aduce aprecierea. Legat de albine, stia Einstein ceva, stia el…

  2. Poteci de dor Iulie 20, 2017 la 17:57 Reply

    Nici eu nu mai pricep dar sunt prea frumoase imaginile ca să ne mai îngrijorăm că nu putem înţelege.

    • Cosmisian Iulie 20, 2017 la 17:58 Reply

      Asa spun si eu, albinele sunt frumoase si, daca le lasi sa ti se urce-n palma, nu te inteapa 🙂
      Ti-a placut replica mea la cautarea din postarea precedenta, nu?!

Ornamente sufletești:

