Povestea acordeonului de pluș – adopție inversată

Povestea acordeonului de pluș – adopție inversată

Sunetele sunt destinația auzului. Mă întreb adesea dacă sunt singurul care a căzut pradă acestui dans nefiresc al sunetelor produse în delirul bucuriei de către kirianne. Dar, pe cine să întreb? Am pătruns prin adopție într-o lume fantastică, unde Irette, mica mea minune, m-a atras cu o debordantă încredere. Și, nu se manifesta niciodată astfel în prezența vreunui vizitator.

Fetița asta pur și simplu avea încredere în tăcerea mea. Îmi plăcea să o privesc trecându-și degetele fine printre paginile jurnalului ei precum o făcea în părul ei mătăsos, iar paginile își schimbau nescrisul în povești așa cum o făcea părul ei atunci când îi lăsa soarelui bucuria de a i-l acoperi cu fundițe din raze strălucitoare. Eu o adoram. Era Irette a mea.

Creștea în inima mea pe măsură ce îmi împărtășea din viața celor care urmau a fi răpiți de acordeonul lor din pluș. Un om și-o poveste tristă. Un om și o atingere fină pe chip în plină iluminare – o altă viață salvată pentru o nouă devenire. Un acordeon din pluș pentru fiecare nou început. Nu întâlnisem niciodată pe cineva mai iubitor decât ea. Îi plăcea să îi cuprind chipul în palma mea, pe care o cuprindea cu ambele ei mânuțe și o potrivea pe picioarele mele. Apoi, se așeza cu chipul ei viu și misterios pe piciorul meu. Niciodată nu mi-a cerut să îi spun vreo poveste. Credea în acel moment unic, al kiriannelor. Cu timpul m-am obișnuit cu sunetele lor, chiar le distingeam gândurile puțin. Ele erau o reflexie a memoriilor pe care le aveau copiii.

Cu ochii ei nu m-am obişnuit. Poți oare să te obișnuiești cu albastrul fantastic al ochilor ei? Doar norii pufoși ce îi treceau prin ochi trădau uneori cât de visătoare este fetița mea. Visătoare și preocupată de soarta multor copii, ea însăși copilă, sau cel puțin așa părea.

Ce este adopția când vine vorba de Irette? Cine oare a înfiat pe cine? Am trăit din tinerețe cu gândul că sunt un croitor singur, cu o casă deschisă, dar fără inimă. Să fie de la muțenia mea? Sau, poate muțenia mea se născuse în sânul nefericit al zilelor ce nu cer nopți? Ai crede că eu am înfiat-o pe copilă, dar cel fără de familie este înfiat. Iar, în cazul nostru, Irette avea o lume întreagă. Mă simțeam adoptat.

Împărtășeam o lume misterioasă a unei fetițe ce nu crește, a unor kirianne țipătoare tot mai dragi și, bineînţeles, a unui copil ce se pierduse de sine la maturitate, dar reîntregit de răpirea unui acordeon de pluș viu și strălucitor. Aș fi cerut serilor răcoroase dreptul la iluzie. Este un drept al tăcerii să nu te simți obligat să spui altora despre o asemenea răsturnare de situație. Un tată adoptiv al unei fetițe ce l-a înfiat.

O contradicție demnă de povestea noastră.

Cosmisian                                                                                                           Sursa poza

Va urma!

Citeste capitolul urmator aici!

12 gânduri despre „Povestea acordeonului de pluș – adopție inversată

  1. racoltapetru6 Iulie 19, 2017 la 07:32 Reply

    Mă bucur că împărtășești cu noi o lume atât de sensibilă și frumoasă.

    • Cosmisian Iulie 19, 2017 la 07:40 Reply

      Buna dimineata! Este usor sa o fac cu atatea exemple in jur. O vad, deschiderea, la dvs. Invat si eu, cu Irette a mea, sa dam trairilor contur. Se pare ca lumea interioara intotdeauna prinde forma in cuvinte si actiuni.

  2. Poteci de dor Iulie 18, 2017 la 18:33 Reply

    Ascunde emoţie acordeonul tău 😉

    • Cosmisian Iulie 18, 2017 la 19:23 Reply

      Uneori o ascunde si de mine 🙂 Dar, am deja o relatie buna cu Irette. Mie imi este tare aproape de suflet…

      • Poteci de dor Iulie 18, 2017 la 19:31 Reply

        Se vede 😉

        • Cosmisian Iulie 18, 2017 la 20:16 Reply

          Multumesc. Cumva am reusit sa v-o prezint. Se deschide si ea, ca orice fiinta misterioasa, usor usor…

  3. Oana Iulie 18, 2017 la 15:12 Reply

    M-au emoționat rândurile tale…

Ornamente sufletești:

