Povestea mea de astăzi

Am stat mult până mi-am găsit cuvintele. Explicațiile animației de mai jos cred că sunt foarte la subiect 🙂

27 de gânduri despre „Povestea mea de astăzi

  1. creative99mind Iunie 7, 2017 la 18:52 Reply

    `Am stat mult până mi-am găsit cuvintele”….singura problemă e că eu încă nu ți le găsesc…probabil nu le-ai mai postat în articolul ăsta 😀

    • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 18:55 Reply

      Pfiuuuuu, acum constat ca de fapt, eu nici macar nu mi le-am gasit. De asta luam eu note mici la examene??? :))

      • creative99mind Iunie 7, 2017 la 19:00 Reply

        Cred că ești îndrăgostit 😀 Singura explicație plauzibilă…se vede mai ales din această postare extrem de….bine documentată 😀

        • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:01 Reply

          Hmmm, adica, cam ce vrei sa spui? Ai rulat filmuletul pana la final? Exista o intreaga echipa care documenteaza… tu crezi ca iubirile sunt nedocumentate???

          • creative99mind Iunie 7, 2017 la 19:03 Reply

            până la final, zici? 😀 așa mă crezi în stare? ahahhaa

            • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:07 Reply

              De asta sunt eu neinteles, ca nimeni nu imi citeste postarea asta pana la capat. Si, e un capat liniar :))

              • creative99mind Iunie 7, 2017 la 19:13 Reply

                Scrii prea mult. Recomand să rezumi totul într-un cuvânt ahahahhahha

                • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:16

                  Hm, imi pare ca ma ataci. Oare esti ironica? hm, hm 🙂 As scrie Finish, dar ma tem ca s-ar interpreta ca m-am apucat sa spal vase :))

                • creative99mind Iunie 7, 2017 la 19:17

                  Spune-mi cine ești, spune-mi ce dorești…spune-mi dacă… îți place să speli vase? așa era melodia? ahhahaha

                • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:20

                  Spune-mi cine ești, spune-mi ce dorești…spune-mi dacă… îți MAI place să speli vase?
                  Dar, mi-am epuizat cuvantul. Era Finish, acum trecem pe MAI?!
                  Cu numerele stiu ca o poti lua la invers, 3, 2,1, 0, -1, -2 ,-3, dar cu alfabetul nu cred ca poti. Adica, nu stiu. Poti spune: c, b, a, – , -a, -b, -c???

                • creative99mind Iunie 7, 2017 la 19:28

                  M-ai terminat :))))) Nici nu mai știu despre ce vorbești

                • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:31

                  Citez: „Am stat mult până mi-am găsit cuvintele.” Ma asteptam sa fii mai atenta.

  2. racoltapetru6 Mai 23, 2017 la 07:13 Reply

    Parcă ne regăsim trăirile din tinerețe, prin acest clip. Cei care am cunoscut timiditatea.

    • Cosmisian Mai 23, 2017 la 19:46 Reply

      M-am semnat si eu in lista 🙂 Inca sunt foarte timid, dar nu trebuie sa mai petrec timp privind la gura cestii de cafea…

  3. Ivy Mai 22, 2017 la 16:59 Reply

    Cred ca totul în univers este pereche. Trebuie doar sa avem răbdare, Dar și atenți să nu trecem pe lângă. Dacă ea nu îi făcea cu mâna?

    • Cosmisian Mai 22, 2017 la 17:03 Reply

      Frumos spus. Un Univers cu perechi.
      Eu cred ca ii zambea el. Cel putin asa am crezut initial ca va face. Barbatii astia…

      • Ivy Mai 22, 2017 la 17:19 Reply

        Timizi, Dar se tratează, parca asa este expresia. :))))

        • Cosmisian Mai 22, 2017 la 17:58 Reply

          In episodul urmator, probabil. Au ramas cuminti pe banca. Nu ii invidiez, sa se stie bine 🙂

  4. Suflet Mai 22, 2017 la 16:32 Reply

    Off, ce emoționant…

    • Cosmisian Mai 22, 2017 la 16:46 Reply

      Este emotionant. Pe mine m-a fascinat insa schimbul de priviri. Mai ales privirea Josephinei 🙂

      • Suflet Mai 22, 2017 la 16:48 Reply

        Da, e foarte intens, ca în viața reală.

        • Cosmisian Mai 22, 2017 la 17:03 Reply

          Bine ca erau si trandafiri in zona. Singur, dar romantic 🙂

          • Suflet Mai 22, 2017 la 17:06 Reply

            Asta e o scenă clasică din filme 🙂

            • Cosmisian Mai 22, 2017 la 17:58 Reply

              Scenele clasice sunt si ele bune. Poate ca, mai mult ca inainte, clasic asta nu este doar de demult, ci mai curand o alta eticheta pentru calitate.

              • Suflet Mai 22, 2017 la 20:57 Reply

                Da, clasicul e din ce in ce mai de preferat in ziua de azi, cam in toate domeniile.

  5. Poteci de dor Mai 22, 2017 la 14:28 Reply

    Poate că nici nu e nevoie de cuvinte.

    • Cosmisian Mai 22, 2017 la 14:30 Reply

      Eu cred ca tu ai citit printre randuri 🙂

Ornamente sufletești:

