Sunt la nivel de floare

Sunt la nivel de floare

O zi frumoasă

Şi, cu flori la ureche

Ca să ai parte de gânduri minune

Cât să poţi spune

Că nu m-ai uitat

Chiar dacă gândul la asta ţi-a stat

Şi ai rămas într-o stare de amorţire

De parcă eu ţi-aş fi o stare de reverie

Dar sunt o simplă cerneală uscată

Nu mă poţi decupa de pe aţă

Plutesc pe firul roşu al gândirii

Puţin atipic firii

Dar mă las cu pieptul la pământ

Aşa mă poţi purta mai uşor în gând

Mă poţi apăsa mai tare

Ştii bine că nu mă mai doare

Uitarea e pentru fiinţe superioare

Iar eu sunt mai simplu, sunt la nivel de floare.

Cosmisian, Timisoara

13 gânduri despre „Sunt la nivel de floare

  1. meddartis Noiembrie 7, 2017 la 20:18 Reply

    Din câte văd, nu sunteți defel „o simplă cerneală uscată”. Fiecare pată de cerneală pe care o așterneți pe hârtie sub forma slovelor adunate în cuvinte și mai apoi strânse în buchete de versuri și emoții, este vie și plină de semnificații, nicidecum uscată și simplă.
    Sau simplă poate că da, în sensul simplității unui suflet pur și naiv, cel pe care poezia îl alege cel mai adesea ca sălaș.
    Frumos! 😀

    • Cosmisian Noiembrie 7, 2017 la 21:57 Reply

      Versurile acelea le-am scris cand am avut o problema cu nivelul la care am fost evaluat. Asa m-am descarcat eu. Nu prea stiu de unde ati aparut pe pagina mea, dar recunosc ca ma simt incurajat. O seara frumoasa. Ne vom citi!

      • meddartis Noiembrie 8, 2017 la 20:41 Reply

        Din când în când, când sufletul o cere, dau o căutare de „poezii” în „cititor” și dau de adevărate oaze de inspirație.
        Trebuie să recunosc că nu toate poeziile pe care le găsesc sunt pe gustul meu, însă ale dumneavoastră mi-au plăcut mult și s-au potrivit sufletului meu.
        Mă bucur că vă simțiți încurajat! Ar fi și păcat să renunțe cineva la a scrie… Indiferent de motiv. Mai ales dacă o face bine 🙂
        O seară frumoasă și dumneavoastră!

        • Cosmisian Noiembrie 10, 2017 la 00:47 Reply

          Ma incana faptul ca ai gasit scriituri ce poarte vers in ele si ti-au placut. Ce poate fi mai placut pentru cineva care scrie decat sa vada ca randurile lui produc ceva frumos in sufletele altora?!

  2. doar nicole Mai 20, 2017 la 18:39 Reply

    Un zbor la nivelul culorilor, ca plutirile zorilor prin raze eterne când dimineața așterne covor de mirare pentru suflet să zboare… și zarea să țeasă o zi luminoasă. 🙂

    • Cosmisian Mai 20, 2017 la 20:49 Reply

      Ce frumos ai spus tu! Ma duce gandul fix la blogul tau, cel plin de culoare, floare si poezie 🙂

  3. racoltapetru6 Mai 17, 2017 la 05:59 Reply

    Se simte gustul dulceții de păpădie. Iar pentru asta, musai trebuie rupte câteva mii și promovate la un nivel superior. 🙂 Nici omleta nu se poate face, fără să se spargă oul.

    • Cosmisian Mai 17, 2017 la 17:59 Reply

      Papadie, papadie, ceai din tine sa imi fie, ceai amar si colorat, din flori mii te-am comandat…

  4. Ivy Mai 16, 2017 la 17:24 Reply

    Era un cântecel în copilărie,, S-o rup, nu ma îndur, s-o las, vine alta și…” de floare e vorba, da? :)))

    • Cosmisian Mai 16, 2017 la 17:25 Reply

      Dar sigur ca despre floare este vorba 🙂 Si, tu ce ai alege, sa o rupi sau sa o lasi?

      • Ivy Mai 18, 2017 la 08:11 Reply

        Întotdeauna aleg sa o las.

        • Cosmisian Mai 18, 2017 la 08:22 Reply

          Exact. Papadia este floarea care nu certifica iubirea. Nu ii poti rupe curios petalele in incercarea de a afla daca te iubeste mai stiu eu ce fiinta biologica. Ea, papadia, iti ofera puf de speranta, de dor si de visare…
          (Sa nu se supere persoanele non-visatoare, ca le ajunge si lor papadia in san 🙂 )

          • Ivy Mai 18, 2017 la 17:39 Reply

            Nu ma supăr. :))))

Ornamente sufletești:

