Vă propun un experiment cu păpădie!

Vă propun un experiment cu păpădie!

Cine nu s-a întrebat vreodată dacă păpădia galbenă este una și aceeași cu cea albă, pe care o suflăm în vânt, fie trăiește pe o planetă unde nu cresc păpădii, deși eu știu una unde cresc – Undeva în îndepărtata Galaxie Ubgunduri Delftis, pe planeta Ptelifloris, fie nu s-a coborât niciodată la nivelul copilăriei, în care păpădia a animat prieteni și curtoazii, inventivitatea de a crea trompete din tulpinițe, brățări, coliere sau cununi din păpădii. Adesea, puful de păpădie, care este de fapt sămânța, a făcut din mulți dintre noi visători cu ochii deschiși.

De aceea, vă propun un experiment simplu, pe care îl putem face fiecare dintre noi cu resurse minime și cu răbdare.

Culegeți 7 păpădii galbene pe care să le puneți într-un pahar cu apă. Schimbați sau adăugați apă la nevoie. Nu le aruncați atunci când pare că s-au uscat. Din sânul aparentei ofiliri își crează păpădia multitudinea de deveniri, pe care le puteți sufla în voie sau le puteți ascunde în sân, pentru o dorință, două.

Experimentul este pentru propria voastră satisfacție. Aș spune că, după ce veți vedea sub ochii voștri aceste deveniri multiple ale păpădiei, îmi veți înțelege mai bine scrierile.

Dacă doriți să îmi scrieți (cu poze) impresiile voastre, rog email pe cosmisian@yahoo.com cu subiect: Mi-am propus să uit complet de păpădii.

Am lăsat câteva fotografii cu traseul pe care trebuie să îl ia păpădiile voastre. Dacă se abat de la traseu, ați descoperit o nouă specie. Să îmi păstrați și mie câteva semințe. 🙂

O seară bună!

 

 

 

La final, puteți oferi cuiva un buchețel de păpădii zburătoare.

Și, cu ocazia aceasta, vă fac cunoștintă cu fiica mea. I-am făcut poză în copilărie. Acum arată la fel pentru că îmi seamănă. Noi nu îmbătrânim, cel puțin așa pare în poze.

8 gânduri despre „Vă propun un experiment cu păpădie!

  1. Poteci de dor Mai 11, 2017 la 18:57 Reply

    Dacă fac experimentul, vine domnişoara asta simpatică să-mi sufle peste puful lor?

    • Cosmisian Mai 11, 2017 la 19:49 Reply

      Da, promit. Si iti dau si o carte la alegere. Ce spui? 😉

  2. racoltapetru6 Mai 11, 2017 la 11:38 Reply

    După astfel de poze, vreau neapărat să știu cum ajung și eu în acea îndepărtată galaxie, pe planeta păpădiilor. Se poate?

    • Cosmisian Mai 11, 2017 la 11:52 Reply

      Cu siguranta. Dar, din ce inteleg eu, domnisoara si-a dorit mult sa vina pe pamant. Riscati sa nu o mai gasiti acolo. Astazi, papadia are doua picioare si inca merge stinger si fin. 🙂

  3. Leyla Mai 11, 2017 la 00:55 Reply

    Beautiful photos!!

    • Cosmisian Mai 11, 2017 la 01:19 Reply

      Hello Leyla. Thank you for visiting. The post is about a proposed experiment for you all, to see at home the time elapse of a dandelion. Quite a few people have little clue on how the dandelion flower turns (or becomes, as I like to say) from a yellow flower to the white dandelion, or the seeds. The experiment is as follows: You may take 7 flowers and place them in a vase to see the time elapse right at home. Of course, I made some connections to few articles I have written on dandelion. To me, it represents the woman who always comes out of her situations in a newer way, always becoming something even more beautiful.

Ornamente sufletești:

