Tratament de weekend anti-depresie

Tratament de weekend anti-depresie

Sâmbătă. Mi-am petrecut puțin timp la Mall și vreau să vă ilustrez cum am văzut eu această ieșire în câteva tablouri:

Tabloul 1

Când îi vezi pe unii oameni, nu mai ai dubii că cineva chiar a inventat mașina cu care poți călători în timp. Explicația? Cineva a adus ilegal oameni din trecut.


Tabloul 2

L-am urmărit pe un tânăr foarte înalt așteptându-și rândul la mâncare. Avea geaca trasă în sus pe spate, iar pantalonii strânși pe coapse și pulpe ca pe un balerin își începeau dimensiunea de deasupra șosetelor înalte pe parcă intraseră la apă. Explicația? Crescuse el, tânărul, instant cu câțiva centimetri.


Tabloul 3

– Am întâlnit numai oameni cu figuri aici.

– Clar, că doar este un oraș de artiști.

Explicația?

– Ai dreptate, Sunt mulți figuranți.


Tabloul 4

M-am plimbat pe culoarele largi ale Mall-ului câteva minute și am avut impresia că sunt pe platourile de filmare a Seriei TV – Spartanii. Explicația? Numai mușchi peste tot. Și, nu se datorează tricourilor superstrâmte. Am încercat și eu o dată și nu ține faza.


Tabloul 5

Prețurile pe care le au produsele dintr-un magazin m-au făcut să vorbesc cu manechinele pe care erau agățate. Explicatie? Partea îngrijorătoare a fost că mi-au răspuns.

Cosmisian

Sursa poză: zutv.ro

26 de gânduri despre „Tratament de weekend anti-depresie

  1. creative99mind Iunie 7, 2017 la 18:58 Reply

    😀 Bine că acum știu unde să găsesc spartani…trebuie musai să trec și eu pe la mall 😀

    • Cosmisian Iunie 7, 2017 la 19:00 Reply

      La Timisoara au inchiriat scarile rulante de 3 ori pe saptamana si tot weekendul. Ii poti intalni destul de usor si eficient :))

  2. Poteci de dor Mai 8, 2017 la 12:39 Reply

    😀
    Voi fi cu ochii-n 4 data viitoare când voi merge la Mall.

  3. Irina Mai 7, 2017 la 13:35 Reply

    Interesantă perspectiva și oarecum similară cu a mea 🙂 . https://dealeirinei.wordpress.com/2015/08/25/la-mall

    • Cosmisian Mai 7, 2017 la 15:44 Reply

      Nu spun ca nu imi plac plimbarile pe la Mall, doar ca in Mall totul se invarte altfel si am timp sa critic pe sub mustata diversele ipostaze 🙂 Multumesc pentru vizita, Irina 🙂

  4. racoltapetru6 Mai 7, 2017 la 07:27 Reply

    Se vede că musculoșii ăștia au întors multe capete. O reclamă bună pentru mersul la sală. 🙂

    • Cosmisian Mai 7, 2017 la 12:25 Reply

      Eu asa am perceput sindromul ‘spartan’. Direct la Sala m-am dus. La KFC.

  5. sweet & salty Mai 7, 2017 la 02:48 Reply

    Tare de tot spectacolul. Data viitoare voi privi cu alți ochi mall-ul. 🙂

    • Cosmisian Mai 7, 2017 la 12:24 Reply

      Adica, te referi la Spartani? Nu asta am vrut sa se inteleaga :))

  6. illusion Mai 6, 2017 la 20:21 Reply

    M-ai facut sa zambesc 🙂 si totusi, in lumea asta traim. Om fi noi mai ciudati? Inadaptati?

    • Cosmisian Mai 6, 2017 la 21:23 Reply

      Pentru cineva tot suntem ciudati si inadaptati. Eu sunt pentru multi. Dar, imi place faptul ca nu ne intalnim cu prea multi oameni pe zi. 🙂

  7. Suflet Mai 6, 2017 la 18:53 Reply

    Haha, foarte tare :)) Devine o adevărată aventură să ieși în oraș de la o vreme :))

    • Cosmisian Mai 6, 2017 la 18:57 Reply

      Am mai pățit în trecut, când am ajuns acasă cu dureri mari de cap, m-am pus să dorm și am visat că eram înapoi la cumpărături și nu mai puteam ieși din spațiu acela de cumpărături. Coșmar!

Ornamente sufletești:

