Tu, iubitul inimii mele, tu mă iubeşti?

Cât de mult te-a iubit

„ Mi-am lăsat inima să te iubească, să te îndrăgească.

Te iubesc.

Cuvinte rar pronunţate de mine, astăzi ţi le ofer ţie,

ele fiind diamante ale fiinţei mele,

şlefuite în ascuns în locurile nepătrunse ale trăirilor mele cele mai feminine.

Tu, iubitul inimii mele, tu mă iubeşti?”

*

Adânc în fiinţa mea simţeam că, dacă nu îi spun că îl iubesc,

iubirea nu îşi mai are locul firesc în sufletul meu.

Nu îmi amintesc dacă i-am spus şi lui aceste cuvinte…

Chiar daca n-o mai vezi zambind
Chiar daca
Chiar daca n-o mai simti venind
Chiar daca
Daca nu-ntelegi cum s-a-ntamplat
Chiar daca n-o mai poti suna
Chiar daca
Chiar daca n-o mai poti chema
Chiar daca doar amintirile-au ramas de-atunci cu voi
Chiar daca nu-i mai poti vorbi
Chiar daca
Chiar daca n-o poti intalni
Chiar daca
Chiar daca toata lumea e-ntre voi
Chiar daca el nu-i vinovat
Chiar daca stii si n-ai uitat
Chiar daca lumea s-a-mpartit subit la doi
Chiar daca viata v-a speriat
Chiar daca stii el n-a uitat
Si telefonul suna
Suna mereu
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult
http://Versuri.ro/w/rv12
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult
Chiar daca nu te vede
Chiar daca
Chiar daca nu mai crede
Chiar daca
Chiar daca nu mai stie unde esti
Chiar daca o mai vezi trecand
Chiar daca la brat cu sotul ei mergand
Chiar daca din cand in cand priveste inapoi
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Ce mult te-a iubit
Cat te-a iubit de mult

versuri.ro

 

6 gânduri despre „Tu, iubitul inimii mele, tu mă iubeşti?

  1. charlie-tales Mai 7, 2017 la 20:26 Reply

    Cuvinte care ajung direct la suflet… 🙂

    • Cosmisian Mai 7, 2017 la 20:35 Reply

      Sunt cuvinte de suflet si ajung la suflete care pot simti asa ceva. Ma bucur ca au ajuns la al tau.

  2. Poteci de dor Aprilie 28, 2017 la 14:10 Reply

    Se cer simţite toate cuvintele astea…
    Foarte frumos!

    • Cosmisian Aprilie 28, 2017 la 14:20 Reply

      ‘Chiar daca’ ramane o melodie speciala. Multumesc.

  3. racoltapetru6 Aprilie 28, 2017 la 10:41 Reply

    Mulțumiri pentru delectare!

    • Cosmisian Aprilie 28, 2017 la 11:28 Reply

      Cu drag! Gandurile se potrivesc cu acest cantec ascultat la neinfinit 🙂

Ornamente sufletești:

