Culoare în umbre de noapte

povesteapapadiei

Culoare în umbre de noapte

Am privit seara prin răsfirare calmă de păpădie,

Apoi, i-am aranjat semințele în versuri ca de poezie,

Am lăsat-o să își tragă aerul în pieptul devenirii

Că poate mi-o ajunge în privire sensul iubirii.

Aleg între o crenguță subțirică, fără de culoare,

Și o păpădie împufată cu straie albe de plecare,

Decizia este stabilită în avans să fiu eu sigur,

Că aleg să zbor spre tine în neştire singur.

În spatele zborului rămân căsuțele noilor înfloriri,

Petalele rămân ca să ne găzduiască alte deveniri,

Firesc îmi este dorul ce mă doare rău în piept,

Rostogolesc aceeași poveste și cred că sunt defect.

Vezi articol original

4 gânduri despre „Culoare în umbre de noapte

  1. Suflet Aprilie 20, 2017 la 09:35 Reply

    Frumoase versuri 🙂 Cred că nu le mai e așa de frig acum!

    • Cosmisian Aprilie 20, 2017 la 10:05 Reply

      Unele fotografii pur si simplu infloresc in versuri, chiar daca nu sunt versuri wow, papadiile raman asa 🙂

  2. Poteci de dor Aprilie 19, 2017 la 21:05 Reply

    Îmi era dor de păpădii!

    • Cosmisian Aprilie 19, 2017 la 21:46 Reply

      Si mie, cam tot (anu’)timpul. Dar, poate ar trebui sa scriu si despre Musetel 🙂

Ornamente sufletești:

