Ferestre luminate

Ferestre luminate

Există încăperi care îşi ţin ferestrele acoperite

şi-i permit soarelui să pătrundă doar câte puţin,

crezând că ‘puterea’ soarelui

de a lumina şi încălzi depinde de deschiderea lor.

În interior este întuneric şi răceală.

În jurul lor, soarele este liber să încălzească inimi.

De care parte a ferestrelor este pierderea?

raysoflight.jpg

sursa foto google

9 gânduri despre „Ferestre luminate

  1. sweet & salty Aprilie 19, 2017 la 04:07 Reply

    Depinde. Dacă soarele este în interiorul tău, nu mai conteză unde stai.

    • Cosmisian Aprilie 26, 2017 la 08:52 Reply

      un raspuns foarte intelept!

      • sweet & salty Aprilie 26, 2017 la 15:08 Reply

        Înțelepciunea mi-e vecină. 😀 😀 😀

        • Cosmisian Aprilie 26, 2017 la 15:17 Reply

          Presupun ca o primesti des la cafea, ca asa pare!

  2. doar verde Aprilie 18, 2017 la 15:26 Reply

    Există persoane care își țin sufletul acoperit și-i permit dragostei să pătrundă doar câte puțin (la asta m-am gândit cănd am citit).

    • Cosmisian Aprilie 18, 2017 la 17:08 Reply

      Nu contest ca multi dintre noi putem trai in acest fel, din diverse motive. Nu de putine ori au fost oameni cu lampa la geam si ne-au inselat ca e soare… asa ca am invatat sa traim cu o autoasfixie solara 🙂

    • Cosmisian Aprilie 26, 2017 la 08:53 Reply

      Hm… daca am sta la soare… nu am mai spune ceva. Bine,nu zic nu, nu ma deranjeaza persoanele care isi aduc fereastra cu ele chiar si pe un deal insorit…

  3. Poteci de dor Aprilie 17, 2017 la 10:47 Reply

    Depinde pe ce parte de fereastră priveşti când răspunzi. 🙂

    • Cosmisian Aprilie 17, 2017 la 10:52 Reply

      Asa este. Exista persoane obisnuite cu racoare si absenta soarelui. Eu nu judec pe nimeni, dar stiu ce simte soarele 🙂

Ornamente sufletești:

