Gând de păpădie

Gând de păpădie

Mă roade sufletul să recunosc,

să spun,

mai bine nu o fac, of, mai bine da,

când tu erai medicamentul pentru suflete sărace, negre chiar,

eu te-am despufat,

în somn erai, iar eu am smuls ceva din tine,

recunosc, am făcut ceva lipsit de modestie,

pentru că acea despufare e în mine,

îmi curge-n suflet,

pulsează în ritmul dorului, al așteptării după tine.

 

Aș spune că regret că te-am lăsat să pleci,

mai bine te mâncam întreagă,

aveai destul loc în inima mea,

cât de un deal și o câmpie.

Aveai atâta loc…

„Nu pot să-ți spun ce-ascunde a inimii bătaie,

dar tu răspunsu-mi știi, îl ai în tine.

Cine are nevoie de o dragoste dintr-o poveste?

Noi? Noi doi avem nevoie, să nu mă lași uitării.

Noi suntem trăiri ale inimilor iubitoare, iar ele ne fac ce suntem,

două ființe altfel, cu sufletul atât de parfumat și mare.

Te iubesc, chiar dacă iubirea unei păpădii e mai ciudată.

Te iubesc chiar de adesea doare. Cine separă ciudatul de neciudat?

Sunt devenirea, o păpădie în plină transformare.”

Cosmisian, Timisoara 28 martie

Fotografiile sunt doar o reflexie a unei realitati pe care o doresc. 🙂

15 gânduri despre „Gând de păpădie

  1. Daniela Aprilie 15, 2017 la 21:29 Reply

    🙂

    • Cosmisian Aprilie 15, 2017 la 22:48 Reply

      Bun venit, Daniela.

      • Daniela Aprilie 16, 2017 la 10:39 Reply

        Mă bucur că te-am găsit.

        • Cosmisian Aprilie 16, 2017 la 11:13 Reply

          O intamplare buna. Esti binevenita intre ganduri neinfinite, iar eu mi-am facut timp sa vizitez blogul tau.

          • Daniela Aprilie 16, 2017 la 11:36 Reply

            Şi eu îmi voi face timp să te citesc.

            • Cosmisian Aprilie 16, 2017 la 11:41 Reply

              Imi place dorinta ta! 😉

  2. otilia Aprilie 2, 2017 la 14:28 Reply

    🙂

    E..-hei ! Am „descoperit-o”(nu in sensul in care folosesti tu acest cuvant) de curand insotita de doua prietene. Si am vazut cu cine se intotvaraseste ea.
    Poate o sa-mi fac preocupare sa imprim dovada pe-o foto. Si trimit trimit.. ! Faina postare, si cu atat de senin…din tot ce ramane :)!

  3. mcooper801 Martie 30, 2017 la 12:45 Reply

    Frumos subiect primavaratic…O zi minunata cu mult soare prin suflet ! 🙂

    • Cosmisian Martie 30, 2017 la 13:02 Reply

      Papadia este un subiect primavaratic in orice anotimp pentru mine. Multumesc pentru vizita si pentru gand! Sa aveti si dvs o primavara plina de prospetime si lucruri noi in viata!

  4. Suflet Martie 28, 2017 la 18:08 Reply

    Ce frumos cuvânt ai inventat …”Despufare” în versuri pentru o împrimăvărare 🙂

    • Cosmisian Martie 28, 2017 la 18:39 Reply

      Despufarea este un cuvant din lipsa de alt cuvant… hihi
      Ma intreb si eu adesea ce e defect la mine de o tot dau in papadii… Si, pe langa asta, mai sunt si alimentat cu poze 🙂
      Imprimavarare placuta si tie la cap. 3 pe care il astept 🙂

      • Suflet Martie 28, 2017 la 18:44 Reply

        Păi ai suflet sensibil, de asta simți frumusețea unei păpădii. Sunt foarte speciale, cum își trimit ele semințele în lume cu acele mici „aripioare”.
        Chiar acum îl transcriam din notițe 😀

        • Cosmisian Martie 28, 2017 la 18:47 Reply

          Da, sunt speciale. Le-am dedicat timp, ele frumusete.

  5. Poteci de dor Martie 28, 2017 la 17:27 Reply

    Se completează perfect versurile-gândurile cu imaginile. Delicat, frumos, nostalgic… fum… frânturi de păpădie-n vânt.

    • Cosmisian Martie 28, 2017 la 18:41 Reply

      Oricat m-am straduit sa rasfat alte flori, nu e la fel. Cand o iau pe papadie-n vant, ma simt si eu zburator in cuvant. Am inca cateva poze din seria asta, dar nu mai stiam ce sa scriu 🙂

Ornamente sufletești:

