Așa e ziua mea astăzi! :)

Așa e ziua mea astăzi! 🙂

Știi tu ziua aia în care ți s-a terminat bateria de la telefon

și te sună toată lumea,

iar bateria externă e acasă?!

Mai prinzi o priză între deplasări și nu face altceva decât să te irite

că nu mai ajungi cu urechea la telefon,

că nici vorbă ca telefonul să ajungă la ureche…

Așa e ziua mea astăzi! 🙂

18 gânduri despre „Așa e ziua mea astăzi! :)

  1. Poteci de dor Martie 17, 2017 la 19:15 Reply

    Ahh, cum erau vremurile când nu ne stresam de nicio baterie? Apuse vremuri 😀

    • Cosmisian Martie 17, 2017 la 19:39 Reply

      Erau mai bune. Am inceput prost de dimineata, cand mi-am uitat telefonul acasa, m-am intors dupa el si cred ca atunci i s-a terminat bateria de frica. Acum e in priza si are 36% baterie 🙂 Si, nu o sa mai am nevoie de el 🙂
      Ce frumoase erau zilele in care nu ne mai loveam de stalpi… Dar, spune si tu, Potecuto, cand ai vazut tu oameni cu fete ce straluceau in noapte inainte? Nu prea ai vazut. Acum sunt multe astfel de fete, unele de la tablete, altele de la telefon 🙂

      • Poteci de dor Martie 17, 2017 la 19:41 Reply

        😀 😀
        ai dreptate. Oameni-licurici nu existau înainte…

        • Cosmisian Martie 17, 2017 la 19:44 Reply

          Doar copiii alergau dupa licurici, in timp ce azi… unii alearga dupa…
          Ce liniste era atunci 🙂 Vreau clipe ca acelea inapoi.
          PS: Am tot vrut sa spun asta. Am vazut ca unii dintre voi scrieti din trecutul vostru, ce bine ca faceti asta.

          • Poteci de dor Martie 17, 2017 la 19:46 Reply

            La ce te referi? Ce trecut, al cui? La copilărie te referi?

            • Cosmisian Martie 17, 2017 la 19:59 Reply

              La copilarie.

              • Poteci de dor Martie 17, 2017 la 20:06 Reply

                Păi, ne ascundem şi noi uneori în ea. Ca naufragiaţii…

                • Cosmisian Martie 17, 2017 la 23:31

                  Pe insula copilariei. Eu as povesti nebuniile de pe dealurile de la bunici…

                • Poteci de dor Martie 18, 2017 la 17:20

                  De ce nu o faci?

                • Cosmisian Martie 18, 2017 la 22:19

                  Hmmmm

  2. Suflet Martie 17, 2017 la 18:32 Reply

    Hahah :)) Se pare că ești la mâna Poștei Române :))

    • Cosmisian Martie 17, 2017 la 18:52 Reply

      🙂 Mai rau, ca mi-am pierdut si plicurile 🙂

  3. doar verde Martie 17, 2017 la 14:01 Reply

    Mi se pare rezonabil!
    Imaginează-ți o zi fără telefon! 🙂

    • Cosmisian Martie 17, 2017 la 17:56 Reply

      Destul de dificil. Dar, voi incerca, desi il am in mana 🙂

  4. HopeLess Martie 17, 2017 la 13:00 Reply

    …o zi fara telefon! 😉

Ornamente sufletești:

