Planeta unei singure creaturi învăluite-n alb perfect

Planeta unei singure creaturi învăluite-n alb perfect

Îngenuncheată în lumea mea, am închis ochii într-o tristețe de care nu puteam scăpa noapte de noapte. Nu este ușor să adormi obosită de propria-ți dorință de eliberare, doar ca să te trezești conștientă că vei inspira zbucium și deznădejde până seara. Ce îți dorești acum, la ce te gâdesti? am auzit o voce necunoscută întrebându-mă cu preocupare. Eu, eu îmi doresc să plec departe de această lume, să călătoresc singură, apoi să rămân departe de orice ființă vie, într-o lume nouă, a mea.

Cine s-ar fi gândit că viteza luminii este o distragere, o capcană în care căzuse ființa. Să călătorești cu viteza luminii înseamnă doar să te îndepărtezi de contraste spre o lume ce reunește razele luminii ce călătoresc peste tot în Univers. O emoție puternică-i zdrobise sufletul, un tremur rece îi amorți picioarele, dar ce nevoie mai avea de ele? Confuzia unei posibile schimbări o apăsa în inimă, acea schimbare pe care doar îndrăznea să o intuiască. Cum stătea îngenunchiată, se desprinsese de pământ, lăsând recele nopții în urmă.

Noaptea în care își adormea trupul până atunci, devenise însăși puterea ce o împingea departe de Pamânt. Stelele punctate în alb erau linii prinse de ochii noștri, la un capăt, ca la capătul celălalt să își facă …

Sursa poza

Pe măsură ce se apropia de lumea dorită, tăcerea o cuprinse de umeri, apoi îi acoperise întregul piept, lăsând-o gradat fără amintiri și legături.  Redusă la tăcere, lumea aceasta abundă în lumină, contur de forme creat dintr-o singură nuanță de alb.

Mi-am dorit să pătrund în lumea aceasta, dar este planeta unei singure creaturi…

3 gânduri despre „Planeta unei singure creaturi învăluite-n alb perfect

  1. Maria(araoimi) Martie 13, 2017 la 22:55 Reply

    Straniu sentiment, deși „desprinderea” este aproape de strălucirea bucuriei nepământene …

    • Cosmisian Martie 16, 2017 la 00:17 Reply

      Am auzit adesea vorba asta: intr-o zi ma voi duce cat voi vedea cu ochii!
      Cat sa te tot duci?! Lasa ca iti gasesc eu o planeta, a ta… 🙂

      • Maria(araoimi) Martie 16, 2017 la 08:57 Reply

        Ufff, zici ?
        Să-mi opresc zborul?
        Da, și trebuie neapărat să fie cu munți, ape limpezi, copaci înălți,flori…păpădii 😀😊
        Cosmisian, mulțumesc!

Ornamente sufletești:

