Flori

Flori

flori

flori

flori

 flori

flori

flori

flori 🙂

Am scris mult astazi!

Cosminsian

26 de gânduri despre „Flori

  1. Maria(araoimi) Martie 10, 2017 la 21:55 Reply

    Cuvinte-n florite…

    • Cosmisian Martie 10, 2017 la 22:25 Reply

      Cam da, mai mult poze, apoi cuvinte, treceri de ganduri prin par de flori.

  2. ane Martie 10, 2017 la 18:21 Reply

    Priceput la arta fotografiei, frumoase f. ! Le-am admirat si eu, in parc! 🙂

    • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:32 Reply

      In realitate sunt excelente!

  3. sweet & salty Martie 10, 2017 la 14:40 Reply

    Flori galbene. Preferatele mele.

    • Cosmisian Martie 10, 2017 la 15:02 Reply

      De fiecare data cand le pozez, arata impecabil. Apoi, urmeaza dezamagirea. Dar, asta e, dezamagirea mea, inflorirea lor 🙂

      • sweet & salty Martie 10, 2017 la 23:40 Reply

        Dezamăgirea? Cum să te dezamăgească florile?

        • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:23 Reply

          Ele nu, ca ma striga si din colturi si umbre 🙂

          • sweet & salty Martie 11, 2017 la 18:25 Reply

            Și ce e cu dezamăgirea?

            • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:31 Reply

              Era. Ca nu mai stiu ce e cu ea. A, stiu. Am mai spus cuiva ca am un cont pentru donatii? Sa imi cumpar un aparat foto profesional. Va indem sa va facet si voi. Facem un fond mutual, dar incep eu primul, ca se scumpeste aparatul :))

  4. Poteci de dor Martie 10, 2017 la 12:33 Reply

    Ai scris cu pixeli şi zoom şi click pe camera foto 😀
    Frumos ai scris. Pot inventa un cuvânt şi să zic că ai scrisflorit?

    • Cosmisian Martie 10, 2017 la 12:45 Reply

      Scrisflorit! Ramane stabilit pe obiectivul camerei telefonului meu. As fi gasit florile acestea mai bine pozate, dar nu ar fi fost scrisflorite. Ploua frumos si florile au stat cuminti sa le fotoploiez 🙂

      • Poteci de dor Martie 10, 2017 la 12:47 Reply

        Rămâne aşa. Când vei fi miliardar în urma expoziţiilor de scrisfloriri, dai şi mie o ciucalată că am inventat o scrisflorire 😀

        • Cosmisian Martie 10, 2017 la 12:52 Reply

          Mai bine iti dau acum o ciucalata ca e mai real scenariul 🙂 Sau, daca devin miliardar-florar, iti dau o fabrica intreaga 🙂

        • sweet & salty Martie 10, 2017 la 14:40 Reply

          Place ideea. 😃

          • Cosmisian Martie 10, 2017 la 15:02 Reply

            Ideea cu fabriculete de ciocolata? Dupa Potecuta urmezi tu…
            Se mai anunta cineva la ciocofabricute?

            • sweet & salty Martie 10, 2017 la 23:41 Reply

              Nieeee. Trebuie deodată. 😀

              • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:24 Reply

                Potecuta sa decida, ca ea imparte potecile, unele de dor, altele de ciocolata.

                • sweet & salty Martie 11, 2017 la 18:25

                  Potecuța e a mea. Sigur ține cu mine. :)))

                • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:27

                  Potecuta e a mea! E si a ta? Hm… ceva imi spune ca am trait cu o iluzie. Incep sa ma simt ca baiatul din reclama aia la Twix…Asa s-o fi nascut si la twix controversa :))

                • sweet & salty Martie 11, 2017 la 18:29

                  Nu e a ta. E doar a mea. Ale tale sunt potecile din pădure. Potecuța-potecuță e a mea. 🙂
                  Nu știu reclama.

                • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:34

                  Pana te edifici tu cu reclama, eu ma pun la povesti cu poteci de padure… 🙂

                • sweet & salty Martie 11, 2017 la 18:35

                  Bine faci. 🙂 La treabă, că eu aștept să le citesc. 🙂

                • Cosmisian Martie 11, 2017 la 18:37

                  Pai, trebie sa scriu?

                • sweet & salty Martie 11, 2017 la 18:37

                  Tu. Sigur că trebuie. 🙂

Ornamente sufletești:

