Lăsați-mă să vă citesc pe ascuns

Lăsați-mă să vă citesc pe ascuns

Cât de des am întâlnit scriitori debutanți sau nepublicați care caută să zboare în marele stol al celor care și-au făcut poze doar din zborurile în stoluri imense, purtate-n vânt, fără să țină cont că zborul și tehnica acestuia se învață din minisculitatea și micimea unui cuib, supravegheat de Muză și Inspirație. Să arzi ca să publici e una, să arzi ca să primești reacția rapidă a cititorilor (sau, a cumpărătorilor), e alta. Mie îmi place una, nu și alta. Știu că putem discuta despre toate acestea, dar fiecare și alege momentul, nu și stolul. Zburăm după specia noastră.

Voi, scriitori ce publicați pe bloguri sau în cercuri literare, ce vă mirosiți cartea proaspăt legată în tipografii, să nu vă supărați că vă spun, lăsați-vă cititorii să citească, lăsați-i să construiască lumi nebănuite din scrierile voastre. Luați în calcul că scrieți pentru a vă vedea cărțile îngălbenite de timp, uzate de cititori întâmplători care poate nu vă vor întâlni vreodată.

pungi2

(sursa poza: totd . ro)

Cosmisian

14 gânduri despre „Lăsați-mă să vă citesc pe ascuns

  1. Maria(araoimi) Martie 6, 2017 la 19:48 Reply

    În sfârșit, cineva spune un adevăr!
    Cosmisian, mulțumim! 😊

  2. În Înaltul Cerului Martie 6, 2017 la 12:15 Reply

    Deși nu am şi nu am avut nici când dorința de a publica ceva din motive puternic obiective la modul de conținut a cea ce scriu. Pe scurt nu sunt atât de bun pe cât să public. 😂 cea ce ai scris tu aici, atât de frumos îndemni încât și unuia ca mine parcã, parcã iar veni să publice. 😊

    • Cosmisian Martie 6, 2017 la 12:18 Reply

      Cand scriem suntem subiectivi. Eu ma recitesc doar pentru greseli si incerc sa nu ma evaluez ca risc sa sterg ce am scris 🙂 Dar, publicand aici pe blog, e suficient in multe cazuri. Oricum, structura blogului ne cam limiteaza la articole fara multa legatura. Cand vine vorba de a scrie pentru a publica, se impun determinare, perseverenta si bani. Unii le au, altii nu. Pana atunci, obligatia celui ce scrie este sa alimenteze pozitiv pe cititor. Multumesc pentru primul tau comentariu aici 🙂

      • În Înaltul Cerului Martie 6, 2017 la 12:22 Reply

        Cu drag, eu îți mulțumesc că îmi dai ocazia să citesc ceva ce îmi face plăcere! 😊

  3. Poteci de dor Martie 6, 2017 la 09:23 Reply

    Elegant şi frumos spus un adevăr atât de viu azi…

    • Cosmisian Martie 6, 2017 la 11:02 Reply

      Multumesc, Potecuto. Este adevarat si faptul ca nu m-am referit la comunitatea de bloggeri-cititori, care se citesc si comenteaza pe marginea textelor publicate.

  4. ecaleopi Martie 6, 2017 la 07:01 Reply

    Mă bucur mult dacă mă citeşti, ,,pe ascuns”! Ai dreptate în ceea ce afirmi!

    • Cosmisian Martie 6, 2017 la 10:45 Reply

      Ei, nu ma refer la asta, ca eu cel mai adesea las urme pentru mine, sa stiu unde am ramas cand revin si am mai mult timp. Insa, am luat comentariul tau ca invitatie sa te citesc. Si, stiu ca ai inteles la ce m-am referit.

  5. illusion Martie 6, 2017 la 06:11 Reply

    Frumos zici 🙂 si adevarat 🙂

    • Cosmisian Martie 6, 2017 la 10:42 Reply

      Multumesc. Ma tot gandesc de ceva vreme sa spun asta, dar stiu ca exista reactii in multi dintre cei cu care am vorbit despre asta.

      • illusion Martie 6, 2017 la 16:39 Reply

        Eu sunt de acord cu tine, dar cred ca stiai asta deja 🙂

Ornamente sufletești:

