Muzică – Dor de iarnă! Ioana Ignat

Muzică – Dor de iarnă! Ioana Ignat

Se frânge timpul şi cad fulgii mari, uşor zburând
Eu încă sunt aici, nu plec, n-am niciun gând
Aştept să vii, să-ţi spun ceea ce simt
Iar tu la rândul tău să-mi spui că m-ai iubit
Aştept să vii, să-ţi spun ceea ce simt
Iar tu la rândul tău să-mi spui că m-ai iubit.

Fulgi de zăpadă, uşor să cadă
Să-mi facă inima să nu-mi mai ardă
Să vină iarna să mă adoarmă
Să-mi facă inima să nu mă doară
Să vină iarna să mă adoarmă
Să-ngroape dorul ce mă omoară.

Dorul m-apasă şi simt cum îngheţ în lipsa ta
Eu încă sper să vii înapoi, eu să te pot avea
Aştept să vii, să-ţi spun ceea ce simt
Iar tu la rândul tău să-mi spui că m-ai iubit
Aştept să vii, să-ţi spun ceea ce simt
Iar tu la rândul tău să-mi spui că m-ai iubit.

Fulgi de zăpadă, uşor să cadă
Să-mi facă inima să nu-mi mai ardă
Să vină iarna să mă adoarmă
Să-ngroape dorul ce mă omoară.

Versurile și muzica – Ioana Ignat

6 gânduri despre „Muzică – Dor de iarnă! Ioana Ignat

  1. Cosmisian Ianuarie 11, 2017 la 13:33 Reply

    Si-a lansat ieri doua melodii. Un cover si aceasta. Din cate stiu eu 🙂

  2. Poteci de dor Ianuarie 11, 2017 la 11:34 Reply

    minunată voce are fata asta!

    • Cosmisian Ianuarie 11, 2017 la 12:07 Reply

      Intr-adevar! E un inceput frumos pentru ea. Sa ii mearga bine!

  3. SufletNeînțeles Ianuarie 11, 2017 la 08:59 Reply

    Versuri simple, dar ating esențialul 🙂

    • Cosmisian Ianuarie 11, 2017 la 12:11 Reply

      Si, in timp ce ating esentialul, sunt cantate frumos, cald, cu o voce calda care nu topeste fulgii de zapada.

Ornamente sufletești:

