Te construiesc spontan din frânturi de ființă

Te construiesc spontan din frânturi de ființă

(Gânduri despre toamnă)

Eşti comică, dar mă bucur că îţi guşti popria presupunere.

Este un joc, un joc frumos în care eu îţi spun că posibil eşti mai în vârstă,

iar tu, dintr-un simţ propriu ce te controlează involuntar,

încerci să corectezi percepţia mea.

Este o formă de constrângere plăcută,

o manipulare mult mai elegantă decât una sintetică.

autumn-wall-hd001

Aş spune că am folosit vin în loc de apă,

mizând pe starea de ameţeală produsă,

când te relaxezi şi vorbeşti de pe mai multe poziţii de-o dată,

făcând din vârste simple linii pe care să îţi aşezi notele muzicale

în gama aleasă de întâmplarea de a ne vorbi.

Ţi-am spus că nu cer detalii, ele se construiesc spontan.

Eu adun fiece detaliu îmi spui.

Te construiesc din frânturi de fiinţa.

Din frunze ruginii am acoperit golul pădurii.

Te-am găsit în frunzele ce cădeau.

12 noiembrie 2014

Cosmisian, Timisoara. Sursa poza.

Ornamente sufletești:

