Toamna. O doamnă elegantă care devorează

Toamna. O doamnă elegantă care devorează

Am privit detaliile toamnei.

Mie îmi pare mai curând o nemiloasă Mantis Religiosa.

Călugăriţa este mama nemiloasă a primăverii care își devorează gloria prezentă

până o transformă în hrana noii ei deveniri, primăvara.

Mi-am făcut timp să îngenunchez la baza unui stejar

și mare mi-a fost mirarea când priveam frunzele devorate de ființe pofticioase de toamnă.

tumblr_mo9fmeepfj1qm8fzgo1_1280

Sursa poza

Precum un mascul devorat de iubire,

parcă inconștient de faptul că i se retezase capul,

frunzele cântau o melodie imperceptibilă pentru trecătorii grăbiţi,

cu sunete de fălci flămânde ce le decimau.

Iar ele cântau pline de bucurie.

Cum poate un mantis decapitat să fie conștient?

Cum poate o frunză desprinsă de ramuri să fie conștientă?

Prin viitorul pe care i-l aduce propria devorare.

Toamna. O doamnă elegantă care devorează.

Cosmisian, Timișoara

2 gânduri despre „Toamna. O doamnă elegantă care devorează

  1. doar verde Octombrie 27, 2016 la 17:54 Reply

    M-a traversat un fior! Nu ştiu dacă din pricina toamnei sau din cauza zgomotului asurzitor al devorărilor…
    Mi-a plăcut foarte mult !

    • Cosmisian Octombrie 27, 2016 la 18:04 Reply

      hihi, in general, mantis rontaie vietati, nu frunze. Dar, aici am ales eu meniul bietei insecte. Ma bucur ca a placut. Mai urmeaza cateva forme de prezentare, poate la fel de neplacute 🙂

Ornamente sufletești:

