Toamna este conflictul punctualității dintre mamă și băiatul ei

Toamna este conflictul punctualității dintre mamă și băiatul ei

Toamna este o mamă tânără cu părul lung şi lins

ce își duce copilul adormit la școală.

O vezi în fiecare dimineață, grijulie,

ocolind frunzele ce par a se desprinde din ramuri amorțite de primul vis al iernii,

mână în mână cu un băiețel distras de veverițe imaginare menite să îl întârzie.

Toamna este conflictul punctualității dintre mamă și băiatul ei.

Nu am înțeles de ce băiatului îi place atât de mult să întârzie.

collectingleaves

Sursa poză

Vântul suflă obraznic în părul mamei,

apoi îi prinde în păr o frunză pastelată, parcă vie încă.

Băiatul prinde din zbor o frunză pe care o zdrobește în palmă,

săltând când cu un genunchi spre pieptu-i mic, când cu o palmă rătăcită în aer,

lovind urma lăsată de frunze.

Ajuns la școală, copilul dispare într-o lume atipică, fără anotimpuri.

Mama dispare în toamnă, în îmbrățișarea vântului care o răcorește.

Cosmisian, Timișoara

4 gânduri despre „Toamna este conflictul punctualității dintre mamă și băiatul ei

  1. Poteci de dor Octombrie 28, 2016 la 16:00 Reply

    Wow!! Superb tablou ai creionat din versuri!

    • Cosmisian Octombrie 28, 2016 la 16:03 Reply

      M-a surprins si pe mine tabloul (stiu ca nu te referi la poza, dar eu ma refer la…). Am ramas surprins cat de bine se potriveste. Ai crede ca am plagiat o pictura cu textul meu. Mi-am inspirat culorile si descrierea fara sa stiu dinainte ca cineva imi citise gandurile neformate si le pictase. Tu vezi ca frunza se misca inca in mana copilului?

      • Poteci de dor Octombrie 28, 2016 la 16:05 Reply

        Nu ai plagiat, ai completat, l-ai făcut să fie un tot.
        Se mişcă în ritmul bătăilor de aripi.

        • Cosmisian Octombrie 28, 2016 la 16:08 Reply

          Eram sigur ca nu sunt singurul care vede miscarea frunzei. Urmeaza alte cateva tablouri. Pana in 31 🙂 Apoi, mai vad.

Ornamente sufletești:

