24 – Am reușit să șterg echivalentul tăcerii

24

Titlu de articol de seară. 24 de… articole șterse după o simplă atingere. Ciorne. Ciorne neatinse de timp, de creionul cu mină subțire cu care scriu. Ciorne și apoi ștergere. E seară. Seara în care am făcut puțină ordine în textele pe care nu le-a citit nimeni. Nici eu. Până le-am citit ca să le șterg. Am experiență în a șterge ce scriu. Mai demult aruncam hârtii cu scrieri nereușite. Aștăzi le șterg. Nici măcar nu fac mizerie sau deșeuri.

Am reușit să șterg echivalentul tăcerii

_vyrn_250radiera-nobrand

10 gânduri despre „24 – Am reușit să șterg echivalentul tăcerii

  1. Poteci de dor Octombrie 10, 2016 la 17:07 Reply

    Nu mai şterge. Lasă aşa, peste timp vor fi grăitoare şi tăcerile…

    • Cosmisian Octombrie 10, 2016 la 18:15 Reply

      oare noi vom ajunge sa ne linistim din alergat si zbucium cat sa ne permita sa stam cuminti cu un ceai in mana, sau pe genunchi si doar sa rasfoim trecutul?

      • Poteci de dor Octombrie 10, 2016 la 18:16 Reply

        Depinde numai şi numai de noi dacă ne facem timp de a ne trage răsuflarea la un ceai cu aromă de trecut…

        • Cosmisian Octombrie 10, 2016 la 18:19 Reply

          Mi-am spus mie si i-am spus si prezentului sa nu ne preocupam de viitorul in care cautam trecut, ci sa ne scriem prezentul ca sa il transformam in trecut minunat. M-as bucura sa stau la un ceai cu aroma de trecut, unul mix, sa pot atinge mai multe nuante si arome… Dar, suntem inca atat de tineri, zapaciti si grabiti…

          • Poteci de dor Octombrie 10, 2016 la 18:21 Reply

            Îţi doresc ţie şi prezentului să găsiţi suficiente resurse pentru a vă face, împreună, un trecut frumos. Lasă, va veni şi timpul ceaiului…

            • Cosmisian Octombrie 10, 2016 la 18:22 Reply

              Ai si tu un prezent, se stie bine. Sa ne uram unul altuia de 10 octombrie prezent minunat? O facem, Potecuto!

              • Poteci de dor Octombrie 10, 2016 la 18:24 Reply

                Să fie la toată lumea! Mulţumesc!

                • Cosmisian Octombrie 10, 2016 la 18:26

                  Multumesc.

  2. Bursucel Octombrie 8, 2016 la 23:26 Reply

    E o chestie serioasă de asumare ștergerea asta. În cazuri de genul ăsta, poluarea e o simplă variabilă, nesemnificativă aș zice. 😉

    • Cosmisian Octombrie 9, 2016 la 15:49 Reply

      Se putea mai rau 🙂 Daca as fi sters sectiunea Private?! Sa vezi tu cum as fi concurat la importanta cu mai stiu eu ce Rezervatie de Unicorni!

Ornamente sufletești:

