La frizeria virtuală a lui Luigi

La frizeria virtuală a lui Luigi

E weekend. Programare la frizerul meu virtual, Luigi. L-am cunoscut doar folosind o pereche de caști. Nu te poate tunde fără căști. Mi-am așezat căștile pe urechi și m-am lăsat în seama lui Luigi.

Vă recomand să testați îndemânarea lui!

Nu-i așa că e relaxant să vă tundeți la frizerul meu? Eu am râs, voi?

 

 

 

7 gânduri despre „La frizeria virtuală a lui Luigi

  1. sweet & salty Septembrie 24, 2016 la 02:14 Reply

    😃 așa este.

    • Cosmisian Septembrie 24, 2016 la 07:33 Reply

      Comica indeletnicire. Dar, fara casti nu are sens sa te tunzi.

  2. Cosmisian Septembrie 23, 2016 la 19:35 Reply

    Nu esti singura 🙂 Pe mine ma apucase rasul, parca imi feream urechile 🙂

  3. Poteci de dor Septembrie 23, 2016 la 19:29 Reply

    sunt singura nebună care a tresărit şi s-a ferit? 🙄
    am ascultat cu ochii închişi, cu căşti…

    • Cosmisian Septembrie 24, 2016 la 07:34 Reply

      Ai vazut, m-a derutat zgomotul foarfecelor si ti-am raspuns mai sus 🙂

      • Poteci de dor Septembrie 24, 2016 la 23:09 Reply

        Nu-i bai, am priceput eu. Foartee bine făcut!

        • Cosmisian Septembrie 24, 2016 la 23:26 Reply

          Ma bucur ca ti-a placut.

Ornamente sufletești:

