În curând, un nou capitol din Mouelle Roucher: Nu îți mai dori să mori!

În curând, un nou capitol din Mouelle Roucher:
Nu îți mai dori să mori!

Mi-am găsit în sfârșit playlistul perfect. În chineză… instrumental vorbind 🙂 Numai bine că, la noapte când liniștea inundă suflete goale, mă voi lăsa purtat într-o temă ce mă tot surprinde în ultima vreme din observații personale. Nu vă dezvălui încă despre ce e vorba, dar vă spun atât – titlul!
Nu îți mai dori să mori!
copil-papadie
Cosmisian

6 gânduri despre „În curând, un nou capitol din Mouelle Roucher: Nu îți mai dori să mori!

  1. Poteci de dor Septembrie 14, 2016 la 06:49 Reply

    Promite mult titlul. Aştept!

    • Cosmisian Septembrie 14, 2016 la 08:18 Reply

      Dimineata cand m-am trezit, am intrat repede in email sa vad daca mi-a aparut capitolul al carui titlu promite. Nu stiu dupa ce fus orar functioneaza WP. Dar, iti voi da un pasaj din cartea Fiorul. Apare in capitolul 31 acest citat.
      „Acum, că mi-ai dispărut, am revenit la singurătatea mea calmă. Nopțile mele au devenit brusc mai scurte, dar nu pentru că aș sta trează până târziu. Puterea de a te aștepta în plină noapte mi-a scăzut. Mi-a obosit sufletul și trupului nu îi mai place să aștepte. Dorm. Iubite, dorm tot mai devreme ca să îmi scurtez nopțile cu tot mai multe ore dormite. Mă trezesc dimineața cu gândul la tine, dar nu mai rămân prinsă de perna ce mi-a adormit așteptarea. Scriu iubirii să plece, iar ea naște dor. Mi-a obosit inima de repetiția zilelor. Mi-ai aprins inima cu vinul tău rubiniu, apoi ai ales să te ascunzi dincolo de pleoape nemișcate. Sunt curioasă, oare mă iubești dincolo de timp cum îmi spuneai?…” (Fiorul, Cap. 14 – Nu îți mai dori să mori!)

      • Poteci de dor Septembrie 14, 2016 la 08:35 Reply

        Şi cartea? Unde-i cartea??

        • Cosmisian Septembrie 14, 2016 la 08:51 Reply

          Dezliterare pe fuior de timp? Fiorul? Iubiri de croaziera? E mai complicat. Mouelle Roucher inca cere capitole. 31 e 2 pag a4. M-a stors asta-noapte. :))
          Cand am publicat primul capitol si am mentionat-o pe Mouelle Roucher, m-a cautat cineva pe google si a spus ca nu exista aceasta scriitoare. Mda… asta daca nu cumva eu i-am oferit un nume care sa nu atraga atentia. Undeva la inceputul seriei am redat mai multe pasaje din Fiorul. Poate o voi traduce. Nu are chiar numele aceste in franceza. (Se stie ca ma joc, vorbim de titluri fictive, sper ca nu se gandeste cineva sa adjudece cartea :)) )

          • Poteci de dor Septembrie 14, 2016 la 08:52 Reply

            Eu nu răspund pentru nimeni. E treaba fiecăruia ce adjudecă 😀

            • Cosmisian Septembrie 14, 2016 la 08:55 Reply

              Mai putin si va aparea capitolul

Ornamente sufletești:

