Ochii tăi sunt ca două sfere oceanice sprijinite pe albastrul lor schimbător

Ochii tăi sunt ca două sfere oceanice sprijinite pe albastrul lor schimbător

Susurul oceanului era aproape stins, doar micile şlefuiri ale suprafeței perfecte ale acestuia erau deranjate de pluta pe care eram pierdut în larg. Pluteam în derivă sau eram salvat în eterna liniște a aceluia care s-a rătăcit în centrul orizontului albastru. Liniștea netulburată m-a făcut pentru câteva clipe să uit să îmi evaluez rătăcirea și-am savurat impusa tăcere. În interior, sufletul meu este simplu. Are nevoie de muzica unor note imperceptibile pentru ureche. Doar oceanul îmi cunoaște liniștea.

Mi-am făcut curaj și am înaintat spre ocean. Te-ai aplecat vreodată peste pluta care pare să-ți salveze viața de ocean și ai constatat că oceanul ești tu când ți-e liniște? Chipul îți este limpezit de apă fără să îl uzi, iar nasul îți inspiră apa fără să se înece. Reflectarea chipului tău în oceanul albastru te-a lăsat la fel. Chipul tău era alb. Până o rază de soare s-a sprijinit pe infinit și ți-a întâlnit ochii pentru a le trăda strălucirea. Nu a soarelui din ochi, ci a sufletului din respirația calmă a pieptului tău.

Ochii tăi sunt ca două sfere oceanice sprijinite pe albastrul lor schimbător. Perfecţiunea lor nu este identică. Dar este mare. Coboram pe liniștea chipului tău care își ascunde tulburările în inima oceanelor, iar sunetele disperării sunt ca insomnia unei conversați în doi, obositoare ca aerul răcoros al dimineții oceanice. Ai tresărit puțin când ți-am atins buzele și-ai vrut să rămân nemișcat cu sufletul alături de tine. Ne-am reflectat respirația și am plutit într-o dimineață născută în centrul orizontului fără cuvinte. Cine s-ar fi gândit la liniștea născută de noi doi?

Albastrul ochilor tai este oceanul ce isi formeaza valurile în clipiri de vis

Albastrul ochilor tăi este oceanul ce îşi formează valurile în clipiri.

Cosmisian

Nota: Sursa foto – ocean

Ornamente sufletești:

