The C’Mon Man is not a Common man, I can assure you.

Vă mai spun cândva și alte întâmplări… că am semne peste tot. Sunt ca o carte pe care a citit-o cineva neatent.

Na, să aveți și voi ce povesti.

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

The C’Mon Man is not a Common man, I can assure you.

Înclin să cred că orice zi în care mă trezesc prea devreme fie voi întârzia la serviciu, fie mă culc înapoi ca să mă asigur că voi întârzia. Aceasta de când am realizat că cine se trezește de dimineață are timp să sufere mai mult.

Sunt sigur că fiecăruia dintre voi i-a țiuit urechea la un moment dat sau ne dat, poate chiar răsturnat, sau invadat. Așa se face că m-am trezit acum câteva ore că îmi țipă de nebună o ureche. Cum, urechile nu țipă, ele țiuie? Păi, dacă eu vă spun că a mea țipa, că doar eu am auzit-o, nu altul?! Când urechea s-a potolit din țipat, am rămas cu o întrebare. Cum mi-am auzit eu urechea țipând? Asta dacă nu cumva am auzit țipătul cu cealaltă ureche.

Recunosc că până la alegerile prezidențiale am…

Vezi articol original 869 de cuvinte mai mult

Ornamente sufletești:

