Mouelle Roucher – Rezumatul celor 26 de capitole

Mouelle Roucher – Rezumatul celor 26 de capitole

Povestea dnei Mouelle Roucher se desfăşoară în perioada în care Pierre, iubitul acesteia, este în comă
Burgheză şi scriitoare, publică un număr de cărţi. Când publică FIORUL, îl cunoaşte şi pe tânărul scriitor, cel care relatează povestea. În FIORUL, Pierre este descris ca fiind dragostea ei supremă, dar este mort
În realitate, el era în comă, în urma unui accident survenit chiar în seara în care cei doi şi-au declarat iubirea pe Podul Îndrăgostiţilor, dar şi seara în care el a părăsit-o pentru că, fără să ştie ea, el nu putea trece peste diferenţele de statut social. Ea burgheză, el degustător de vin. Simplu. În rest, cuvinte simple, încercări nereușite de a contura trăirile interioare ale personajelor.

– Simplu ca-n viaţă, da, îmi place că ai putut sintetiza atât de clar şi m-ai adus la zi. Crezi că scriitorul se va îndrăgosti de Mouelle?

– Scriitorul este tânăr…

– Întotdeauna ne îndrăgostim de povestea altora de dragoste şi vrem s-o trăim şi noi.

– Şi, între capitole, există un curs interesant de întâlniri între el şi Eugenne, tânăra care locuieşte cu dna Mouelle Roucher.

– Eu vreau să se îndrăgostească de Mouelle chiar dacă este mai tânăr. Capacitatea ei de a iubi este infinit mai fascinantă decât tinereţea Eugenniei…

YellowRose.Cosmisian

În curând, Capitolul 27:

„Vântul cald al verii nu avea ce să tulbure. Îi auzeam povestea de dincolo de fereastră, de unde îmi puteam odihni trupul obosit de incapacitatea de a-i da curs timp de o buclă de timp și o dilemă ce se contura tot mai mult în mintea mea. Perioada mea de spitalizare se finalizase în singurătate. Nu mă mai vizitase nimeni de la vizita surprinzătoare a femeii-vin. Externarea fusese un succes medical, dar și un edificiu al singurătații la care ajunsesem ca supraviețuitor al comei. Am rămas același, un om care nu a experimentat nimic în această clipă de comă prelungită și totuși, realizarea că încă trăiesc m-a blocat între intersecții de existență. Pe de-o parte, nu am avut nicio conștiență a trecerii timpului, a situației în care am lăsat-o pe Mouelle. Pe de altă parte, punând cap la cap cele câteva repere temporale, m-am îngrozit în ce situație am lăsat-o pe cea care mi-au degustat și înmiresmat sufletul. Ce putea face oare?

…”

Cosmisian

Un gând despre „Mouelle Roucher – Rezumatul celor 26 de capitole

  1. doar verde Mai 27, 2016 la 21:00 Reply

    Trecerea timpului….
    Aș vrea sa pot ști repede totul …știi,e ca și cum ai da apă de mare cu pipeta -unora care le place sa se scufunde in mare !

Ornamente sufletești:

