Sisif – 5 – Trecutul si memoriile pe care niciunul nu le-a avut

Cat sa nu uit de Sisif… ca, terminarea seriei este si ea tot o munca de Sisif…

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Sisif – 5 – Trecutul și memorile pe care niciunul nu le-a avut

Mi-am așezat ceaiul pe măsuța de cafea și am privit în gol, am privit îndelung. Mama Adrienei plecase în bucătărie, iar Adriene se pierdu și ea în gânduri, jucându-se cu cartea pe care nu o abandonase nici după ce s-a ghemuit în fotoliul mare din colțul opus al camerei. Mirosul de lemn proaspăt lăcuit se îmbina perfect cu cel al ceaiului, parcă forțând simțurile să se piardă în trecutul și memorile pe care niciunul nu le-a avut, dar care aparțineau acelora care au ajuns aproape de experiența lui Sisif. 

Ai spune că atracția mea pentru Sisif este legată de cultură, sau ai înclina să crezi că m-a urmărit expresia consacrată: muncă de sisif! Ei bine, privind-o pe Adriene constat că ceva s-a întâmplat cu mine de când am cunoscut-o, cu doar o oră înainte. Privirea ei, mai degrabă…

Vezi articol original 338 de cuvinte mai mult

Ornamente sufletești:

