Concursul Naţional „Ion Creangă” de creaţie literară – POVEŞTI

Concursul Naţional „Ion Creangă” de creaţie literară – POVEŞTI

3554-805-800 (1)

Muzeul Național al Literaturii Române Iaşi anunță startul înscrierilor pentru Concursul Naţional „Ion Creangă” de creaţie literară – POVEŞTI, ediția a XXIV-a. Ediția din anul 2016 se va desfășura în  perioada 16-17 aprilie, la Muzeul „Ion Creangă” (Bojdeuca din Țicău).

Termenul limită de trimitere a lucrărilor este 31 martie 2016. La concurs pot participa români de pretutindeni, care nu sunt membri ai Uniunii Scriitorilor (inclusiv din Republica Moldova și Ucraina).

Manuscrisele (maximum 15 pagini), dactilografiate la 2 rânduri, în 5 exemplare, vor fi însoţite de un motto. Numele autorului, vârsta, adresa, numărul de telefon, e-mail-ul se vor afla într-un plic sigilat, pe care va fi scris acelaşi motto şi menţiunea „Poveşti scrise de copii” sau „Poveşti scrise de adulţi”. Textele care nu vor respecta aceste rigori vor fi descalificate.

Concurenţii vor expedia lucrările în plic timbrat (imprimate), până la data de 31 martie 2016 (data poştei) pe adresa: Muzeul „Ion Creangă” (Bojdeuca), str. Simion Bărnuţiu, nr. 4, Iaşi, cod 700118, tel. 0747/499488. De asemenea, în plic va trebui inserat formatul electronic al lucrărilor.

Juriul va acorda câștigătorilor o serie de premii pe data de 17 aprilie 2016, astfel:

  • Premiul Muzeului Național al Literaturii Române Iași;
  • Premiul „Ion Creangă” al Uniunii Scriitorilor din România – filiala Iaşi;
  • Premiul Editurii Muzeelor Literare;
  • Premiul revistei „Dacia literară”;
  • Premiul revistei „Convorbiri literare”;
  • Premiul Bojdeucii „Ion Creangă”;
  • Premiul Studioului de Radio Iaşi;
  • Premiul Teatrului „Luceafărul” Iaşi;
  • Menţiuni la Secţiunea copii.

Conform tradiției, poveştile premiate la această ediţie vor fi publicate în volumul Poveştile de la Bojdeucă care va fi lansat în luna aprilie 2017. De asemenea, anul acesta se va lansa volumul al XVII-lea al Poveştilor de la Bojdeucă, ce conține textele autorilor premiați la ediția din anul 2015.

Click aici pentru sursa anuntului!

11 gânduri despre „Concursul Naţional „Ion Creangă” de creaţie literară – POVEŞTI

  1. ecaleopi Februarie 17, 2016 la 21:05 Reply

    ,,dactilografiate”?

    • Cosmisian Februarie 17, 2016 la 21:19 Reply

      Ne-am obisnuit sa scriem la o masina de scris putin mai avansata, legata din toate partile de si cu fire aflate sub sarcina electrica si inspirationala. Termenul, prin extensie, implica scris cu taste lipite de burice de deget sau varf de extensie de unghie, cu posibilitatea de a evita erate. Si, toate astea la distanta de 2 🙂
      Cum m-am descurcat cu definirea ghilimelelor?

  2. Poteci de dor Februarie 17, 2016 la 19:52 Reply

    P.S retrag ce-am zis, merge linkul, s-a încărcat după ce-am postat eu comentariul. Cu ocazia asta, poţi şterge treaba asta 😀

    • Cosmisian Februarie 17, 2016 la 20:06 Reply

      Nu sterg, ca e draguta incurcatura 🙂 Eu gresisem cu linkul. Am pus altceva acolo, nu iti spun ce :))

  3. Poteci de dor Februarie 17, 2016 la 19:49 Reply

    Participi, da?

    Nu ştiu dacă numai la mine dar am dat pe click aici pentru sursă şi nema, nada, nic, nimic. asta ca să vezi că eu citesc tot textul, nu dau like numa aşe 😀

    • Cosmisian Februarie 17, 2016 la 20:04 Reply

      Cum? Ce? Ce vrei sa spui? hihi
      Stiu ca citesti tot ce apreciezi cu Like. Si, ca sa vezi ca si eu citesc ce scriu, am dat si eu click pe link si, nema, nada, nic-nimic si mai multe. Apoi, am corectat 🙂 Tu apasai ‘Trimite’ comentariu, eu apasam ‘Publish’ link 🙂
      De participat, probabil ca voi participa. Dar, se impune o noua poveste de 15 pagini A4. Sa vedem de unde sare vreun Cornulet umplut cu Mine :))

      • Poteci de dor Februarie 17, 2016 la 20:06 Reply

        aaaa, deci să nu-mi mai înjur calculatorul??? Deci nu era de vină el??? Măăi, măăăi….

        • Cosmisian Februarie 17, 2016 la 20:10 Reply

          Nici pe el, nici pe mine… Nu contest ca e loc de mai bine pe calculatorul tau, ca vad ca are mici defectiuni.. nema poezie saptamana asta 🙂

          • Poteci de dor Februarie 17, 2016 la 20:13 Reply

            Eh… greu

            • Cosmisian Februarie 17, 2016 la 20:15 Reply

              Stiu eu ca, atunci cand vine versul, nici defectiunile tehnice nu il mai pot opri din rima lui primavaratica…

Ornamente sufletești:

