Am vrut să-ți scriu…

creative99mind

Azi am vrut să-ți scriu, dar m-am pierdut.

M-am pierdut în filele unei cărți, în ceașca de ceai ce învârtea amețitor o licoare roșiatică și parfumată, în aburul ce urca în văzduh și  pe care-l admiram de la fereastra mea, pierdută în contemplare.

Am vrut să-ți scriu, dar m-am rătăcit în sunetele unei simfonii infinite ale cărei note înalte îmi făceau inima să bată prea repede, parcă incoerent, îmi amețeau gândurile și îmi încetineau mâna.

Am vrut să-ți scriu, dar am sfâșiat în graba mea o foaie ușor îngălbenită de timp și durerea colțului rupt m-a făcut să suspin. Am vrut să o lipesc la loc, să o reîntregesc , dar știam foarte bine că perfecțiunea dispăruse atunci când colțul fusese silit să se desprindă nemilos (de către mâna mea cea nerăbdătoare de a-ți scrie) și am plâns.

Am vrut să-ți scriu, dar privind cu…

Vezi articol original 258 de cuvinte mai mult

Un gând despre „Am vrut să-ți scriu…

  1. Cosmisian Ianuarie 31, 2016 la 23:03 Reply

    Imi plac mult scrisorile care si-au nascut existenta in cerneala spontaneitatii artistice.
    Recomand cu albastru aceasta cutie a scrisorilor creativei…

Ornamente sufletești:

