Dimineața de primăvară

Dimineața mea e și ea caldă. De la soare și păsărele, de la păpădia și salcie. Pisicii nu i-am dat voie să se așeze pe picioarele mele. Așa am ales eu.

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Dimineață de primăvară

Frumoasă dimineață! Aerul își întinde brațele pentru o îmbrățișare proaspătă a celor ce au pășit afară cu inima neocupată. Eu, spre exemplu, am dus flori de păpădie, să le sufle vântul… M-am gândit doar că astfel aș sfida puțin ordinea lucrurilor, aducând în scenă o păpădie matură în debutul unui anotimp ce-i găzduiește revenirea printre flori.

Soarele este cald. Nu pentru sine. Îmi place când căldura clocotită de soare ajunge pe pământ. De unde stau eu văd o Salcie. E atât de bătrână încânt o furtună necruțătoare de toamnă i-a smuls un braț. Atunci a plâns. Azi nu o mai face. E prea preocupată de înmugurirea nuielușelor plângărețe. De ce plânge salcia și curge nu știu. Își amintește de râul de unde a fost separată de părinții-salcie?! Nici asta nu o știu. Acum e dimineață, iar soarele conturează răcoarea dintre mugurii de salcie. Păsări grungănesc amețitor contribuind…

Vezi articol original 129 de cuvinte mai mult

3 gânduri despre „Dimineața de primăvară

  1. HopeLess Octombrie 22, 2015 la 12:57 Reply

    Salcia plangatoare e un element… mistic, as putea spune (asa mi se pare)… Cat despre acea dimineata calda… eu o astept! 🙂

    • Cosmisian Octombrie 22, 2015 la 19:11 Reply

      Asteptarea unei dimineti este obositoare. Mai bine te-ai lasa purtata de odihna umbroasa a salciei si sigur te va trezi dimineata 🙂 Acea dimineata!

      • HopeLess Octombrie 26, 2015 la 11:55 Reply

        Mda… odihna umbroasa, dar fara „acea dimineata”! Vesnicul optimist… tu esti! 😉

Ornamente sufletești:

