‘Sunt păpădia ta schimbătoare’ în imagini

Versuri galbene prefer, versuri și-o păpădie
Să-mi pot sufla în ele dorul și-o dorință vie,
Te uit și te ador în memorii comun create
De vezi că-ți dor, să-mi dai petale parfumate…

povesteapapadiei

‘Sunt păpădia ta schimbătoare’ în imagini

M-ai prins de mâna când palma îmi era rece,
M-ai prins de suflet sperând că dorul trece,
M-ai prins de inimă cu-o agrafă de cristal,

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-1

M-ai făcut o păpădie cu desprinsele-i petal’,
M-ai iubit aşa cum doar tu ştii că eram,
M-ai făcut să mă iubesc, şi chiar speram.

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-2

Să-ţi fiu înflorită ca o păpădie iubitoare,
Să-ţi las guriţa să mă sărute printr-o apăsare,
Să-ţi atingi chipul de vrăjitor de cuvinte,

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-4

Să-ţi fiu înflorită ca o păpădie iubitoare,
Să-ţi las guriţa să mă sărute printr-o apăsare,
Să-ţi atingi chipul de vrăjitor de cuvinte,

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-5

Să-ţi creezi alinturile calde, să mă alinte,
Să-ţi apleci sărutul pe gâtu-mi pulsând,
Să-ţi imprimi iubirea într-al meu gând.

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-6

Te-am lăsat să pleci fără să-ţi explic ceva,
Te-am făcut să crezi că încă mai sunt a ta,
Te-am înşelat să ai aşteptări nesfârşite,

lung-linh-hoa-bo-cong-anh-bay-trong-gio-7

Te-am făcut să crezi că nu mă schimb…

Vezi articol original 284 de cuvinte mai mult

Ornamente sufletești:

