Oare norii au noțiuni gravitaționale?

Oare norii au noțiuni gravitaționale?

8 gânduri despre „Oare norii au noțiuni gravitaționale?

  1. otilia Octombrie 11, 2015 la 17:38 Reply

    Presupun ca tine de gravitatea lor.. .
    Tin totusi sa-i dau totala dreptate Iuliei Musat, (asa cum a inteles ea versurile):

    „Zilele acestea, am recitit o poezie tare dragă inimii mele, semnată de Nichita Stănescu. Desi textul îmi era extrem de familiar, am avut revelatia unui înteles profund al versurilor, care până atunci îmi rămăsese întrucâtva străin: m-a frapat felul simplu si extrem de sugestiv în care se folosea verbul a se teme. În contextul explicat mai sus, versurile capătă semnificatiile profunde ale celei mai cumplite spaime, ale celor mai ascunse temeri – acelea care nu pot fi spuse decât cu cele mai simple cuvinte, pentru că numai cu ajutorul lor poti să descrii, întreagă, inima bântuită aproape fiziologic de spaimă. „Mă tem că n-am să te mai văd, uneori,/ că or să-mi crească aripi ascutite până la nori,/ că ai să te-ascunzi într-un ochi străin,/ si el o să se-nchidă cu-o frunză de pelin.” Si stiu că neputinta de a nu te mai vedea nu e pentru că o să pleci de lângă mine, ci pentru că însăsi plecarea ta o să-mi aducă orbirea. Căci numai orbilor li se ascut celelalte simturi, precum aripile ce rup cerurile zborului. Si stiu că celălalt, „străinul”, primindu-te în „ochiul” său, va primi si darul de a te vedea pe tine. Iar mie frunză de pelin îmi va fi pleoapa lui, care te închide ca pe-o sământă, din care veti rodi amândoi. Si în această petrecere, amarul pelinului trebuie sorbit, si trecut ca o mare, si simtit ca o furtună. Si teamă-mi e că asa trebuie să fie. (Iulia Musat, iulia.musat@gmail.com )”

    si ce usori sunt norii atunci cand visam!!..

    • Cosmisian Octombrie 11, 2015 la 19:46 Reply

      Eram sigur ca visarea face norii sa aiba notiuni gravitationale. Fumos citat din Iulia Musat, desi nu o cunosc. Adresa mi-ati lasat-o ca sa remediez faptul ca nu o cunosc?
      O seara frumoasa!

      • otilia Octombrie 11, 2015 la 23:10 Reply

        Nici eu nu o cunosc… Dar mi-ar fi placut, de-ar fi fost cu putinta sa fi avut chiar si posibiitatea de a fi crescut chiar alaturi de ea.
        Ma regasesc in intregime.. in tot (putinul de altfel) ce fu postat cu cativa anisori in urma.. istovirea de care da dovada http://www.raspandacul.net/2007/10/15/index.htm [ unde de altfel l-am regasit pe Sisif, poate te ajuta/te inspira)]
        si in atitudinea (ei) fata de restantele pe care le avea de lichidat:)) (Nu ma intreb cum de si le-a facut (si le facuse); Consider ca nu este cazul.:)))

        Noapte buna!

  2. ane Septembrie 24, 2015 la 11:46 Reply

    Da! 🙂

  3. HopeLess Septembrie 24, 2015 la 07:38 Reply

    Oare..?

Ornamente sufletești:

