Fata

Articolul „Fata” a apărut pe 21 septembrie pe Catchy.ro

cu titlul „Femeile viselor mele”

Din articol… Fata în roșu

„O priveam recitând într-o limbă pe care doar o admiram de copil, fără a o înțelege. Puteam plânge împreună cu pământul fără să regret că nu înțelegeam cuvintele ce se așezau pe inima mea precum zăpada ar face-o dacă nu m-ar topi în căderea ei. Acoperită în roșu purpuriu, fetiță cu voce desprinsă din porii inimii mele cânta dezintegrându-și roșul în recele nopții, iar viorile plângeau, parcă triste. Lumina Lunii devenise curioasă de interesul pe care eu l-am ascuns în pieptul meu, iar băieți cu veste argintii acompaniau trilurile incredibile ale fetei în roșu dezintegrat de neliniște. (citeste continuarea…)

 

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Fata în roșu

O priveam recitând într-o limbă pe care doar o admiram de copil, fără a o înțelege. Puteam plânge împreună cu pământul fără să regret că nu înțelegeam cuvintele ce se așezau pe inima mea precum zăpada ar face-o dacă nu m-ar topi în căderea ei. Acoperită în roșu purpuriu, fetiță cu voce desprinsă din porii inimii mele cânta dezintegrându-și roșul în recele nopții, iar viorile plângeau, parcă triste. Lumina Lunii devenise curioasă de interesul pe care eu l-am ascuns în pieptul meu, iar băieți cu veste argintii acompaniau trilurile incredibile ale fetei în roșu dezintegrat de neliniște.

M-am ridicat să o cuprind în brațe. Fata în roșu m-a văzut. Avea părul negru ca cea mai odihnitoare noapte, iar împletitura părului ei ce îi acoperea capul arăta mai degrabă ca suprapunerea munților când îi privești spre orizont. Ieri m-a alungat pentru a mă aduce înapoi la fel de…

Vezi articol original 501 cuvinte mai mult

Tag-uri:, , , , , , , ,

Ornamente sufletești:

