Toamna ce moare mă doare. Eu toamna nu zbor!

Eu toamna reblog!

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Toamna ce moare mă doare. Eu toamna nu zbor!

Porumbelul roșu cu ochii de sticlă fumurie, care cândva purta răvașe, este pierdut astăzi într-un univers ce nu îi era destinat. Într-o zi, porumbelul cu pene albe ca ființa ei, s-a poticnit de curiozitate și a deschis un răvaș ce îmi era destinat. Era răvașul ce răvășește suflet ce iubește. Și, dacă pe mine nu m-a răvășit, a reușit să mă arunce într-un carusel al așteptării, suspendat deasupra realității printr-o încăpățânare ce nu crede c-aș fi fost îndepărtat. Toamna, porumbeii citesc!

AlexMuntean-Biertan-Sibiu (2) Toamna este o ironie. Cine o fotografiază, să țină minte bine, că revine! (foto de pe google, click pe ea)

Povestea porumbelului din fereastra de lemn cu sticlă de culoarea unei pietre pe care o port în buzunar, de culoarea ochilor tăi mari. Cine a permis porumbelului să îmi răpească iluzia unicității? Toamna să nu zbori!

Pe stâncile ființei…

Vezi articol original 256 de cuvinte mai mult

13 gânduri despre „Toamna ce moare mă doare. Eu toamna nu zbor!

  1. Mél@nie Septembrie 4, 2015 la 18:50 Reply

    @”Eu toamna nu zbor!” – eu, da… 🙂 e anotimpu’ meu preferat din copilarie… si-apoi, îmi place verdea singuratate a toamnei… 😉

    • Cosmisian Septembrie 4, 2015 la 19:45 Reply

      🙂 E sezonul multor dorinte… Cu siguranta puteti zbura.

      • Mél@nie Septembrie 6, 2015 la 20:17 Reply

        da, reconfirm… voi zbura în curând spre est, iar înainte de sfârsitu’ anului spre vest… 🙂 deh, Toulouse aka „la ville rose” e capitala europeana a spatiului si-a aviatiei: Airbus City… 😉

        • Cosmisian Septembrie 6, 2015 la 20:26 Reply

          Imi plac fotografiile personalizate. Eu sunt nevoit uneori (adesea) sa le iau de prin sertarele verisorului meu, Google. Apar si eu in ele, sub forma de pixel.

  2. interzisa August 30, 2015 la 10:14 Reply

    de ce este toamna o ironie?

    • Cosmisian August 30, 2015 la 10:31 Reply

      Doar un Anotimp superior isi permite sa fie ironic. Dar, nu ii simti imbratisarea? O simti. Dar, ironia este o chestiune a perceptiei. E interpretabila. Pe mine toamna m-a scuturat de doua ori prematur, de aici frunzee galbene. Si, ce sa ii fac? E totusi o domnisoara cu esarfa…

  3. ane August 30, 2015 la 08:13 Reply

    🙂

  4. ane August 29, 2015 la 21:34 Reply

    Nu va suparati, penita e din aur 😀

    • Cosmisian August 29, 2015 la 22:05 Reply

      Sigur, cea din antet 🙂

      • ane August 29, 2015 la 22:25 Reply

        🙂

        • Cosmisian August 29, 2015 la 22:26 Reply

          Câteo peniță pentru fiecare anotimp. Primăvara scriu cu flori!

          • ane August 29, 2015 la 22:30 Reply

            Stii, sa scrii cu flori ? Si eu. O sa-ti scriu pe tulpina de floare. 🙂

            • Cosmisian August 29, 2015 la 22:35 Reply

              Eu scriu cu flori, dvs pe ele. Prevăd un câmp scris de flori, cu flori 🙂

Ornamente sufletești:

