În loc de noapte bună.

În loc de noapte bună

Cine oare ar putea descrie o păpădie iubitoare mai bine decât o fac eu? Trupul ei este verdele subțire al clipelor dezghețării de primăvară, iar frunzele ei sunt atingeri multiple ale pasiunii de a naște vise, vise ce mi-au invadat sângele, pulsându-mi devenirile ei în fiecare scenă în care mă pierdeam când conturam dezvelite forme ale iubirii. Iar gura ei mi-a dislocat orice rezistență cu buzele ei pictate-n unica descriere ce-mi aparține, a unui galben-polen al păpădiei mele iubitoare, grădinăreasa sufletului meu. Munții ce-și topesc briza unei dimineți abia începute i-au oferit casă în vremuri când iubita mea floare își trăia devenirile, puful îi era ascuns în pleoape-petale, iar atunci când ne priveam, pe mine mă ardea inima, iar pe ea o durea burta. Dacă aș fi fost ființă a Lumii celor ce Umblă, aş fi trăit alături de păpădia mea un preinfarct continuu, pentru că inimii nu i s-a oprit fierberea.

Păpădia ta nu este o femeie cu suflet, dacă alege să plece pentru a redeveni. M-am întrebat unde își poartă păpădia mea sufletul când își dezlipește ființa în ale ei despufări, iar eu rămân să număr norii. Mi-a obosit în piept căldura așteptării să cred că acceptarea ta este participarea ta. Topește-ți ființa într-a mea, să ne creștem păpădiile pe creștetul dealului unde ne-am îngropat visele doar pentru că păreau mai presus de iubire ternă a pământului. Sufletul tău există doar în iubirea ce mi-o porți, iar inima își simte libertatea doar în visele cu care îmi colorai umbrele.

Când redevenirea ți-a distrus menirea de păpădie,

unde ți-a dispărut sălbăticia pufului ce contura lumi imposibile?

27 de gânduri despre „În loc de noapte bună.

  1. sweet & salty August 15, 2015 la 04:14 Reply

    Abia acum am realizat cât de frumoase sunt păpădiile. 🙂

    • Cosmisian August 15, 2015 la 16:01 Reply

      Special pentru tine am pus acele doua prezentari ale frumusetii lor. 🙂 AM vazut eu ca tu le indepartezi cu dispozitive speciale, asa ca mi-am dorit sa le vezi putin trecerea efemera prin gradina ta. 🙂

      • sweet & salty August 16, 2015 la 03:46 Reply

        Da. M-ai convins. Anul viitor scot iarba și păstrez păpădiile. Iar în living cresc melci. Și le desenez cochiliile. 🙂

        • Cosmisian August 24, 2015 la 20:24 Reply

          Se pare ca mi-a scapat raspunsul tau. Melci prin living… pare rolul Andrei din Povestea cu melcul zburator…

          • sweet & salty August 24, 2015 la 20:49 Reply

            Wow!!!! Cum să scape??? Hmmmm? Genialul meu răspuns?? Hmmm. 😀 😀 😀

            • Cosmisian August 24, 2015 la 20:52 Reply

              Lucrurile geniale imi scapa adesea… ce sa faci, sunt si eu un biet om 🙂 Dar, sa nu te descurajeze sa ma citesti 🙂

              • sweet & salty August 24, 2015 la 21:04 Reply

                Ha, ha, ha… bine. Promit. O să încerc să fiu mai puțin genială ca să mă prinzi la timp. 🙂

                • Cosmisian August 24, 2015 la 21:07

                  AI putea face vreo comozitie chimica unic-speciala sa ma desteptez si eu 🙂

                • sweet & salty August 24, 2015 la 21:11

                  Tu ești în sfere foarte înalte. Eu sunt câteva buline mai jos. Mari buline. Imaginându-ne o scară din buline de săpun. 🙂

                • Cosmisian August 24, 2015 la 21:23

                  Bulinele de sapun se sparg… uneori e de rau cand se intampla asta. Mie nu imi plac sa se sparga 🙂 Dar, in calitatea lor suprema de ‘mai jos’, sparga-se toate 🙂

                • sweet & salty August 24, 2015 la 23:47

                  Nuuuu. Să nu se spargă… dispare magia. 🙂

                • Cosmisian August 24, 2015 la 23:48

                  Sa nu se sparga? Sa urce magia cateva balonase mai sus? Sufla si le vei ridica… cine stie ce povesti se vor mai povesti…

                • sweet & salty August 25, 2015 la 00:08

                  Da, vreau baloane de săpun colorate. Să zboare spre soare, mici curcubee… 🙂

                • Cosmisian August 25, 2015 la 00:31

                  Sa zboare baloane peste tot! 🙂

                • sweet & salty Septembrie 9, 2015 la 02:24

                  🙂

  2. ane August 6, 2015 la 13:58 Reply

    Sa stiti ca like-urile sunt salutul pe care-l face persoana care iti acceseaza pagina. Prin urmare, nu cred ca este o solutie eliminarea lor. 🙂

    • Cosmisian August 6, 2015 la 17:47 Reply

      Draga Ane. Ce dragut ca te gandesti la cei care viziteaza… Eu, spre exemplu, dau like doar cand citesc. Mai putin cand ma citesc pe mine 🙂 Eu nu elimin Like, nu alerg dupa Like. In Descrierea am mentionat atitudinea scriitoarei Mouelle Roucher…

      • ane August 6, 2015 la 18:40 Reply

        Laptopul meu cred ca m-a derutat, n-mi aparea Like, la 36 de grade explicabil :).

        • Cosmisian August 6, 2015 la 19:32 Reply

          Nu mi-a trecut prin cap ca ar fi vorba de blogul meu 🙂 Verificasem, sa stii! Erau Like-uri cumulate… Laptopul sigur are nevoie de o platforma de racire. Recomand una cu parfum de papadie :))

  3. racoltapetru6 August 6, 2015 la 06:05 Reply

    Nimeni nu poate să te contrazică. Păpădia e specialitatea ta! 🙂

    • Cosmisian August 6, 2015 la 10:05 Reply

      Imi si imaginez cum o imbratisez, Papadia se inclina ca intr-un final apoteotic de dans, isi zboara frumosul spre visele altui gradinar, iar eu raman cu o tija, un tub verde depersonalizat. 🙂 Rolul de calator in viata unei papadii. Ti-l asumi de dinainte, ca sa stii ca vei ramane cu un tub in brate. Uneori mai suflu in el si chem muzele :))

  4. july August 5, 2015 la 22:10 Reply

    Tu ma faci sa-mi doresc sa fi fost o papadie!

    • Cosmisian August 5, 2015 la 22:23 Reply

      “Când iubirea, acel puf de păpădie, ce vine mereu si pleacă cu primul fir de vânt, va trece și pe la poarta ta, atunci vei ști că m-ai întâlnit…” (Octavian Paler)
      Cu sigurana ca imi doresc ca fiecare femeie sa simta pasiunea pe care papadia o starneste in gradinarul sufletului ei…

      • july August 5, 2015 la 22:34 Reply

        Atunci am fost, sunt.

        • Cosmisian August 5, 2015 la 22:37 Reply

          Papadia mea este cuprinzatoare… deveniri, ascunderi, reveniri…

          • july August 5, 2015 la 22:41 Reply

            Circle of life. :)))

            • Cosmisian August 5, 2015 la 22:42 Reply

              Si, nu e splendida papadia in ale ei tranzitii spre redevenire?! Este!

Ornamente sufletești:

