Te-ai întrebat ce ființe locuiesc în nori?


05. Fiinte din nori



Întrebări care rămân…

 

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Te-ai întrebat ce ființe locuiesc în nori?

Te-ai oprit doar ca să îți treci degetele prin rana trunchiului meu, fără să știi că eram plin de răni produse de propriile mele ramuri, sugrumat de dorința mea de a mă deplasa dincolo de umbra pe care nu o pot înlătura. Treceai pe acolo, doar treceai. Tu. Dar si multe alte ființe au trecut, lăsând în urmă pământ strivit de trădare. Din propriile mele ramuri mi-am făcut iluzii, care acum mă macină.

Am încercat să îmi apuc umbra și să o întind deasupra ramurilor mele, până când într-o zi, vântul mi-a smuls umbra și a transformat-o în nori. În zadar m-am prins de ea, pentru că degetele umbrei fuseseră strivite de dorința de zbor. Și-acum este o umbră umedă, un nor de seară care nu își mai cunoaște lumina. Adesea am vrut să le spun norilor că sunt umbra mea, care nu…

Vezi articol original 208 cuvinte mai mult

Ornamente sufletești:

