Durerea de cap

Durerea de cap

furtuna-fulgere-noaptea

Mi-am îndreptat privirea spre înainte, deși greu mi-ar fi să determin care este acest înainte într-o mare de nisip ars de gândurile ce frământau inima Soarelui, dar am privit. Căutam să opresc sunetul terifiant al ciocanelor ce păreau a chinui piroane ruginite de umedul nopții, dar oricât de mult mă apropiam de el, sunetul părea a rămâne pe loc, acel loc pe care nu îl vedeam. Doar țipătul metalic sfâșia tăcerea cu care mă târam pe abdomenul obosit, cu un picior alungit pe linia durerii de spate până în coada așteptării, străduindu-mă să înaintez cu piciorul drept ce apăsa nisipuri mişcătoare la orizontală. Iar sunetul încă era acolo, la fel de departe ca invizibilul ce strălucea spre apus. 

Mă forțam să pun capăt acelui strident zgomot, specific unui șantier invizibil în plin deșert, iar mușchii abdomenului s-au grupat așezat pe nisipul umbrit, formând șenile pronunțate în două rânduri perfecte. Mă târam luptându-mă cu lumina arzătoare a soarelui și țipam tăcerii din mintea mea ca să acopăr, de voi putea, zgomotul metalic invizibil. Oare înaintam spre propria-mi regăsire?

Mi-am înfipt unghiile în scoarța nisipului și mă târam după mirosul unui trup supra încălzit în soare. Aveam să descopăr că scoarța nisipului își tot schimba forma, poate ca să mă distragă, sau poate se plictisea să mă vadă înaintând atât de greu. Coastele îmi erau înfipte în nisip pe jumătate, cuprinse de rădăcini din fire subțiri de sârmă, iar vertebrele îmi șiroiau neîncrederea până la baza craniului. Doar acolo rămăsese o liniște perfectă și auzeam tot.

(Încercare nereușită și criticată de a descrie o durere de cap. Prea încărcat, mi s-a spus. Am aprobat că așa este, și am apăsat pe publică. În fond, e durerea mea de cap!)

(Sursa Poza)

10 gânduri despre „Durerea de cap

  1. dagatha Iulie 21, 2016 la 15:01 Reply

    Hm… pentru unii, o durere de cap rămâne o durere de cap. Pentru alții, însă…

    Bine ai apăsat pe buton! 😉

  2. Bursucel Iunie 9, 2015 la 22:07 Reply

    Corect, subscriu și eu. Prea încărcat, zău! De metafore… 🙂

  3. Loredana Buciumeanu (Milu) Mai 31, 2015 la 22:54 Reply

    Ceva de nedescris…formidabil.

    • Cosmisian Iunie 1, 2015 la 00:07 Reply

      Durerea mea de cap e de nedescris 🙂 Ai vazut cat de greu mi-am gasit cuvintele. Multumesc pentru vizita din aceasta seara.

  4. sweet & salty Mai 27, 2015 la 06:09 Reply

    Cu toții privim și observăm detaliile, unii mai puțin, alții mai mult, alții mai mult decât mai mult. Eu cred că tu vezi până-n carnea cuvintelor.

    • Cosmisian Mai 27, 2015 la 06:48 Reply

      Poate voi scrie si despre cele care mi-au ajuns pana la os. (Oare de ce nu ti-a lasat wp comentariile fara moderare??)

Ornamente sufletești:

