Privirea ta este umbrită acum doar de Lună

Privirea ta este umbrită acum doar de Lună

imgprix.com

sursa foto: imgprix.com

La apus de soare, gânduri încleştate-n inimă Aleargă peste valuri speriate spre lumină, Când cerul se topeşte de lumina despărţirii Îmi fac coif din nori şi alerg pe calea iubirii, Vântul îmi suflă încrederea în frunzele verzi Rezistenţa iubirii ce ţi-o port caută dovezi Că încă îmi eşti aproape.

Număr stelele ce sunt trepte către tine, zână Și le cuprind la piept, să le țin de mână, Privirea ta este umbrită acum doar de Lună Dar te reflectă transparent, o semilună, Ai dispărut când te știam iubirea nesfârșită Căutarea mea de-atunci e neoprită Tu oare mă mai privești?

Ornamente sufletești:

