Păcălit de sora geamănă cu sora ei geamănă

Păcălit de 1 aprilie cu întârziere:

felicitari-online-te_am_pacalit__-1201

Foarte des reuşesc să mă păcălesc singur.

Uneori nici nu observ, atât de naiv sunt.

Alteori, mă surprind asupra păcălelii şi realizez că sunt puţin dus cu dublă personalitate.

Partea rea este că dubla mea personalitate este soră geamănă cu sora ei geamănă,

ceea ce complică lucrurile, că nu mai ştiu pe cine să dau vina,

aşa că o iau în întregime asupra mea.

4 gânduri despre „Păcălit de sora geamănă cu sora ei geamănă

  1. Te lași păcălit de alții? Sau păcălit deja de tine fiind, nu mai observi că ești păcălit? Cum ar veni păcălit x2. 😀

Ornamente sufletești:

