Lumină bolnavă

Lumină bolnavă

Clapele pianului își împiedicau sunetele în trista așteptare ca tu să îi acorzi o oră pentru o sonată. Mintea mea își sculpta scorburi în care să își ascundă neîncrederea și nebunie până curajul de a lupta pentru ce iubesc mă poate cuprinde precum verdele primăverii cuprinde înghețul și îl țintuiește în rădăcinile proaspete ale unui nou început. Tristețea din ochii tăi neclar de frumoși este ca o floare ce a înflorit prea curând, chiar înainte ca seva să își regăsească locul în ramurile înghețate.

Pianul repeta sonata de parcă spera ca tristețea să sune mai bine, dar durerea din piept se agrava pe măsură ce lumina bolnavă căzu trântită la podea, zvârcolindu-și galbenul printre rosturile imaginare ale lemnului. De teamă să nu mă întristez mai tare, am sărit în colțul fotoliului cu picioarele adunate la piept. Fâșii pătate de zi au umplut camera, care era tristă. Am făcut rame din ele și le-am bătut în lacrimi de perete, apoi mi-am lovit sufletul de golul luminii, sperând să îmi oglindesc necugetata devenire. Am lovit capul unei lacrimi cu un braț dur al întunericului, și-a țipat.

Repetiția nebună mă irită. Zilele mele par a fi neîncăpătoare, iar băncile din sălile de așteptare sunt pline de gânduri lipsite de casă. Te caut și tu știi. Mă simți în vocea ce o atingi în acel loc, unde rezonanța cu tine este perfectă. Mi-am pus capse pe suflet și l-am agățat de mine, ca să rămână lipit de mine până prinde rădăcini. Ți-am grefat o bucată din suflet peste al meu. Când nu știai, am schimbat inima mea cu pielea ta de pe piept, iar acum cresc în tine. Mă simți și nu știi cum am pătruns atât de aproape de gândurile tale.

Ne vom căuta încă puțin, apoi amândoi ne vom sfâșia nelumina pentru a rămâne incandescenţi. Eu aleg să ard!

2 gânduri despre „Lumină bolnavă

  1. incredibleyoung Februarie 4, 2015 la 23:48 Reply

    Superb…intens…o pictura…

    • Cosmisian Februarie 5, 2015 la 00:34 Reply

      Muzica este muza perfecta

Ornamente sufletești:

