Am vrut sa scriu un articol si, din greseala, afara ploua…

Seara buna!
De mult nu am mai recomandat pe cineva, dar astazi m-am blocat pe un blog. dar Ioana este vinovata. Cine a pus-o sa intre in Gradina cand eu imi pregateam butoiasul de ceai, nu stiu… dar, o pedepsesc. Si, vreau sa imi fiti martori. Va las blogul ei sa o pedepsim cu totii. Sper sa va placa aceasta copila cu mintea rasucita in ironie si sarcasm, mascate sub pagini multe. Sa o vizitati! Multumesc.

Ioana Mocanu

Eu zic ca atunci cand in doctrina incep sa nu se mai contrazica pareri referitoare la bunurile care fac parte din domeniul public sau altele referitoare la Basarabia, insa se pune problema mult dezbatuta legata de cine este, de fapt, adevaratul, unicul si, mai ales, primul ,,apasator din greseala pe filmare”, atunci, dragii mei, se ineaca porcii.

Ce e curios, spre deliciul meu si al tuturor celor care vad problema din acelasi unghi ca mine, este ca mustata lui se potriveste cu sprancenele ei, guma lui are aceeasi aroma cu a ei, porcii lui este si porcii ei. Asadar, oricare ar fi fost primul, nu il lasa mult in urma pe celalalt.

Totusi, ceea ce face dificila analiza, este ca fiecare dintre ei are ceva mai haios decat celalalt, cu fiecare minut. Trebuie sa spun din start ca ploaia pe care o stiu ei nu e si ploaia pe care…

Vezi articol original 106 cuvinte mai mult

2 gânduri despre „Am vrut sa scriu un articol si, din greseala, afara ploua…

  1. ioanamocanu Februarie 1, 2015 la 22:16 Reply

    Asa de fara cuvinte sa raman?
    Nu ma ocup atat de mult precum as vrea de blogul asta si nu m-a mai scaldat nimeni pana acum in cuvinte asa frumoase, cu privire la ce scriu…
    Iti multumesc pentru cuvintele frumoase! Inseamna mult.

    • Cosmisian Februarie 1, 2015 la 22:32 Reply

      Ei, lasa ca nu iti fac vreun favor. Mi-a placut si e bine sa spui celor care te citesc ce iti place. De scris, sa o faci cum simti tu. Promit ca vei fi citita mai mult. De mine, cel putin…
      Si, bun venit prin gradina mea.

Ornamente sufletești:

