Desprinsa pădure

Desprinsa pădure

Vântul mișca prea lipsit de pasiune frunzele verzi de pădure umbrită de soare,

Adierea pădurii îți mângâia privirea prinsă de iarba ce îmi face sufletul să zboare,

Stropii-copii ce își prind căderea de trupul tău țesut din miresmele florilor din zare,

Îți șoptesc duioasele-mi gânduri ce le-aș aduce în mii de buchete la ale tale picioare.

Buzele tale sunt surori gemene născute din picurii dimineților pictate cu rouă,

Rochia ta din crini albi crescuți pe dealuri înalte te face să îmi pari mult mai nouă,

Constat că ființa mea simplă de om al pădurii îți caută prezența țesută în două,

Mă prind de fructele tale crescute perfect, dar amân deliciul final cât încă plouă.

Urmăresc cu zâmbetul prins de ființă, a florilor misterioasă cuibărită înflorire,

Îți caut încântat devenirea aleasă de vânt ce mă face să sper în multipla ta revenire,

Când din petalele galbene fac pudra ce o țin când înflorirea ți-e luată-n uimire,

Și știu cu nesaț că menirea mea de grădinar mi te-a dat păpădie, nestinsă și vie.

Tu ești floarea sălbaticei mele păduri, misterioasă împletire de păpădie.

Desprinsa padure

Desprinsa padure (Sursa foto – google)

11 gânduri despre „Desprinsa pădure

  1. Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 15:09 Reply

    Re:Illusion: urme sau gust de cafea? Sper sa dai manuscrisul vreunei edituri 🙂

  2. illusion Ianuarie 25, 2015 la 01:08 Reply

    Nici muza ta nu are somn?

    • Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 01:12 Reply

      E seara muzelor ce se ascund in padure! Poate avem o singura muza si ne pripim cu totii in a o personaliza 🙂

      • illusion Ianuarie 25, 2015 la 14:06 Reply

        Mai ştii? Deşi întotdeauna am mi-am văzut muza drept Urban Goddess iar pe-a ta drept Nature Fantasy 🙂

        • Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 14:25 Reply

          Drept spui tu, a mea e salbatica si nebuna. Dar, poate asa sunt muzele baietilor, desprinse din modernismul arhitectural. Noua ne prinde bine simplitatea naturii, mai mult nu putem duce.

          • illusion Ianuarie 25, 2015 la 14:30 Reply

            Oare 🙂 Try me!

            • Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 14:43 Reply

              Pregatesc un atac de incercare, desi iluzie-mi pare 🙂 si tu scrii frumos, te-am tiparit si citit, doar ca hartia functie de Like nu are.

              • illusion Ianuarie 25, 2015 la 14:44 Reply

                Desenează unul în colţul paginii şi gata 🙂

                • Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 14:46

                  Am facut colturi de zambete cu cafea 🙂

                • illusion Ianuarie 25, 2015 la 14:53

                  D-aia am eu miros de cafea pe vârfurile degetelor 🙂

Ornamente sufletești:

