Mi-am propus să uit complet de păpădii – partea a noua. Uitarea și așteptarea

Mi-am propus să uit complet de păpădii – partea a noua. Uitarea și așteptarea

Zilele trecute am crezut că mi-a înghețat mintea când am văzut-o pe Păpădie zburând prin fața ochilor mei, suspendată pe propria-i devenire. Am întins mâna să îi îngheţ pasagera apariție, dar sunetul chemării s-a oprit în ticăitul din gâtul meu. Mă transformasem într-un pendul ce bătea în sens invers, sperând că va aduce trecutul acolo unde gloria devenirii ne-a făcut să ne iubim. Și, ticăi de atunci.

Așteptarea nu este un lucru rău. Timpul îngheață atunci când te aștept, iar norii îmi devin perna pe care o strâng nemilos la piept, cât mai tare posibil, poate reușesc să blochez pendulul la acel moment în care credeam cu naivitate că iubirea ne este legătura dintre lumi. Când îmi vei fi adusă înapoi, timpul se va coagula în jurul cuvintelor noastre și va genera o descărcare la fel de intensă ca aceea a așteptării mele. Așteptarea este forma pasivă a modului în care îți declar iubirea printre flori.

Papadia zburatoare

Grădinarul inimii mele, nimic nu s-a schimbat. Adânc în inima mea eu știu că încă îți exist, iar devenirile mele îți vor aminti de revenirea mea. Duioasă mi-e aducerea aminte, dragă și întipărită în gândurile mele nespuse.

Am privit cu jar pe ochi spre uitare și am întrebat-o cum îmi pot îndeplini dorința de a uita pentru totdeauna de Păpădie, iar Uitarea mi-a șoptit zâmbind – Ai grijă de fiicele ei!

Uitarea nu este pământul ce acoperă existența Sălbaticei, ci prăpădirea gustului experiențelor minunate avute împreună. Uitarea este sora mai mică a norilor care acoperă lumea cu o înșiruire de argumente contrare. Mi-am propus să uit complet de păpădii, iar dorul de ele mă ajută.

)[Sursa foto – google}|

2 gânduri despre „Mi-am propus să uit complet de păpădii – partea a noua. Uitarea și așteptarea

  1. regina25 Februarie 2, 2015 la 23:19 Reply

    • Cosmisian Februarie 2, 2015 la 23:24 Reply

      Cred ca am vizionat clipul de 3 ori si apoi i-am dat voie sa isi aduca blanda lui contributie la uitatea papadiei. Vine la fix, cand m-am pus cu burta pe papadii sa le fac sa uite de mine, ca eu de ele reusesc din plin.
      Multumesc pentru prezentare, cred ca a fost facuta pentru mine. Bine ai venit pe blogul unde papadiile pot fi uitate usor!

Ornamente sufletești:

