Floare de decembrie

Iartă-mi iarnă înflorirea,

Când decembrie visez,

Că m-aștepți cu devenirea,

Păpădiei printre flori!

Am luat dintre suspine

Dorul să te am din nou,

Cine poate să-mi infirme

Devenirea unei flori?

iubiri intrepatrunse in decembrie

Când erai nedefinită,

Cu un suflet ferecat,

Ai pătruns ca o lumină

De-mi era atât de drag.

Ca durerea unei flori.

Te-am iubit din primăvară,

Dar te-ai dus în depărtări,

Făr’ să-mi ții de juruință

Că te voi avea și mâine.

Implinire din decembrie

Doar pe sora ta mai mică,

Mi-ai lipit-o-ntre sori,

Galbenul de păpădie,

‘Voi iubi până în zori.

Visare din decembrieStinghera mea dintre flori.

 

15 gânduri despre „Floare de decembrie

  1. Ştefania Decembrie 27, 2014 la 18:37 Reply

    Foarte frumos poemul, Cosmisian! Optimist şi frumos scris.

    Sărbători fericite îţi doresc în continuare, alături de toţi cei dragi ai tăi. Multă sănătate şi un An Nou Fericit, cu împliniri şi numai bucurii! 🙂

    • Ştefania Decembrie 28, 2014 la 16:51 Reply

      Îţi mulţumesc mult, Cosmisian pentru vizita ta de la noua mea adresă URL. Mă bucur mult pentru asta.
      O seară superbă îţi doresc! 🙂

      • Cosmisian Decembrie 28, 2014 la 17:18 Reply

        Cu drag. Intotdeauna ai excelat in pasiunea cu care ai dat artei o poarta pe care o putem accesa. Te-as ruga sa lasi link catre noua ta casuta. Multumesc.

        • Ştefania Decembrie 28, 2014 la 17:20 Reply

          Îţi mulţumesc mult pentru aprecierea ta, Cosmisian. Aceasta este noua mea adresă: https://viatainpictura.wordpress.com/

          • Cosmisian Decembrie 28, 2014 la 17:24 Reply

            Ma bucur sa gazduiesc aici o cheie de la noua ta casa. Un zambet cald in mijloc de iarna.

            • Ştefania Decembrie 28, 2014 la 17:26 Reply

              Mulţumesc mult. Zâmbete calde şi pentru tine 🙂

  2. pasiunepuritatesipacat.wordpress.com Decembrie 26, 2014 la 11:35 Reply

    Foarte frumos! Sarbatori fericite 🙂

    • Cosmisian Decembrie 26, 2014 la 22:21 Reply

      Ma bucur ca ti-a placut. Nu este o poezie slefuita, dar as fi scuturat propria impresie asupra fulgilor. Asa am simtit eu atunci, fara o rima prea finisata, dupa cum nici eu nu simt in rima atingerea fulgilor de papadie. Oare de ce le spunem fulgi?
      Multumesc pentru vizita si numai bine de sarbatori. Te las sa alegi un fulg ca sa iti pui o dorinta. Vrei?

      • pasiunepuritatesipacat.wordpress.com Decembrie 27, 2014 la 10:57 Reply

        Ooo, multumesc, dorinta mea e sa fim cu totii sanatosi si intelepti, sa putem construi o lume mai buna si mai aproape de Dumnezeu, sarbatori minunate sa ai 🙂 !

  3. july Decembrie 22, 2014 la 05:51 Reply

    Un camp de galben iti doresc, respiratia sa-ti fure ! :)))

    • Cosmisian Decembrie 22, 2014 la 08:36 Reply

      Papadia si-a schimbat atitudinea de cand si-a spulberat inpufarea in zari. Este a doua iarna cand infloreste si chiar se risipeste in fulgii de papadie, jucandu-se cu inima mea. Eu mi-am pus dorinta in fata iernii – sa ninga cu fulgi de papadie.
      Multumesc pentru vizita.

  4. runnerintherain Decembrie 22, 2014 la 00:48 Reply

    vad ca a venit iarna si pe la tine pe blog! 😀

    • Cosmisian Decembrie 22, 2014 la 00:51 Reply

      Sigur. La Timisoara a fost soare, papadia e in floare.Eu stiu cine a ruinat menirea albului de iarna, dar nu ii spun, nu vreau sa vada. Las pe mine suferinta florii albe de zapada. Dar, tie nu iti place iarna mea? Cum ai alerga prin neaua rece, daca esti pe strada, fara ploaia ta?

      • runnerintherain Decembrie 22, 2014 la 02:19 Reply

        Îmi place mult iarna ta, e optimistă şi fericită, cum ar trebui să fie toate iernile. Să ştii că fac o excepţie şi renunţ la fuga prin ploaie, doar-doar să ningă şi pe aici, căci tare dor îmi e…

        • Cosmisian Decembrie 22, 2014 la 08:41 Reply

          Deasupra orasului tau este o creanga de brad plina de zapada. As scutura din ea, dar ma tem ca doar in 28 o sa iti ninga putin.
          Sa stii ca orice alergare trebuie sa se termine candva. Acum, ca te-ai oprit sub iarna mea, ti-am pregatit ceai din muguri de brad ca sa intelegi zapada.linisteste-te cateva zile.

Ornamente sufletești:

