Declaratie motivationala in oglinda

Declaratie motivationala in oglinda

O oglindă și câteva clementine minuscule, rețeta perfectă pentru o declarație motivațională în oglindă. Nu am fost eu cu ideea de a mă motiva, cu atât mai puțin cu o asemenea declarație în oglindă. Să nu te gândești că am declarat pe dos. Chiar nu mă preocupă motivarea personală, dar am fost uimit de alegoria transpusă în rama oglinzii. Cu mine nu ajungi niciodată la rezultatul comun sau dorit. Mă pui în fața unei oglinzi ca să mă motivezi, iar eu descos urmele de daltă din modelul sculptat al ramei.

Când ți-ai ocupat mintea cu umbra unei oglinzi, greu mai înțelegi trecerea timpului. În oglindă, timpul trece elasticizat, iar anii sunt mai curând spații intermediare în care trăiești. Timpul este o carapace de broască țestoasă pe care copiii desenează cu cretă albă. Mintea ta reduce albul la non-culoare, dar pe o carapace de broască țestoasă, albul este un curcubeu învârtit prea tare. Nu lăsa niciodată albul în ploaie. Apa îl face să își amintească culorile din care și-a format zidul de non-culoare. Așa că, de acum înainte când vezi albul încadrat în non-apartenență, să îl frânezi. Sigur este un curcubeu.

Ce poate fi mai special decât să dai sfaturi unei copile ce-și cerșește clementina din mâna ta, și-i soarbe sucul răcoros în timp ce tu îi desenezi o hartă a vieții pe care ar avea-o dacă nu ar mai fi ea însăși. Profitorii de astăzi sunt pământul secătuit al unei existențe fără prea mulți nori. Lumina verde mă face să mă simt un Lebistes Reticulatus într-un acvariu cu puțină apă. Ajungi să cerșești mâncare presărată, nevie și plutitoare. Apoi te întrebi de ce ești pofticios pe clementine.

Am scris mai mult, dar am șters. Mi-am dat seama că cei de la word press nu îmi mai permit să scriu peste 348 de cuvinte. S-au plâns roboții de citire de pe net că nu înțeleg nicio iotă din ce citesc, sau că nu are niciun sens ce scriu. Cum să mă catalogheze când nu se adună niciun înțeles? Cred că voi scrie neînțelesul în rimă.

O poză la final.

inteleg confuz

10 gânduri despre „Declaratie motivationala in oglinda

  1. incredibleyoung Ianuarie 25, 2015 la 23:37 Reply

    🙂

    • Cosmisian Ianuarie 25, 2015 la 23:38 Reply

      Zambesti tu incredibilo!!!

      • incredibleyoung Ianuarie 27, 2015 la 23:14 Reply

        Tu scrii incredibil de frumos, jucaus, cu multa pasiune…minunat!

        • Cosmisian Ianuarie 28, 2015 la 00:21 Reply

          Scriu din pura curiozitate, sub presiunea clepsidrei. 🙂

  2. july Decembrie 20, 2014 la 07:57 Reply

    Albastrul meu e culoare de baza, asa ca merit clementina . 😀 Neata buna sa ai !

    • Cosmisian Decembrie 21, 2014 la 00:23 Reply

      O clementina pentru July, fie doua… cum, clementine albastre? Nu, nu, clementinele nu sunt planete senine, desi atinse, constati cat sunt de fine… Ma scuzi pentru intarziere. Astazi am avut o zi clepsidoidala :)) Timpul mi-a intrat in ochi pe ambele cupe ale clepsidrei, si pietricica cu pietricica, m-a facut ca un desert portocaliu 🙂

      • july Decembrie 21, 2014 la 07:52 Reply

        Complementaritatea in oglinda ma face sa intind mana sa gust din portocaliul tau desert :)))
        Pietricica mea a oprit scurgerea timpului, mereu e azi . Neata buna ! 😛

        • Cosmisian Decembrie 21, 2014 la 08:51 Reply

          Joaca de-a feliile de clepsidra clementoida tare frumoasa e de dimineata. Dar intinde mana si ramai. Nisipul meu nu stie ca trebuie sa se scurga… duminica frumoasa, Albastreao!

          • july Decembrie 21, 2014 la 09:32 Reply

            Prinde-ma ! Valurile soarelui ma atrag sa pasesc pe plaja spalata de mare in soapte de ,,Oh, my darling, Clementine !” :)))
            Zi cu arome de frunze de portocal ! 🙂

            • Cosmisian Decembrie 21, 2014 la 11:10 Reply

              Cand te gandesti ca am scris deprimat ca o felie stoarsa pana in cer(-ul gurii)…
              Si, de atunci te tot prind. Cine s-ar fi gandit ca frunzele de portocal ma pot face sa imi revin. Sa avem.o duminica frumoasa!

Ornamente sufletești:

