Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

Cosmisian's Blog - Ganduri Neinfinite

Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

Cuvinte și-un cântec. M-ai învățat s-ating culoarea cu sufletul deschis cu versuri negrăbite, de mirare că sunt. Am fost al tău, un tub de culoare ce numele-ți știa, e mirare că încă mai sunt? Ce bine că ești, mișcarea ta în sus, prinsă de fericire, aproape zilnic eu o intuiesc, o ating și o privesc. Ce bine că ești, ce minune că ești. Acum, când primești gândul meu de dor, să nu te gândești că ar fi general, că ar fi aruncat în neantul gândirii, că sigur greșești. Tu știi bine ce scriu, dar mai știu că ți-ai topit sufletul, l-ai desprins de al meu, spune-mi acum, chiar eu greșesc, și acum și mereu?

Ce bine că ești când umbra ți-o văd, ce mirare că sunt, poți să notezi că te port în al meu gând. Ce mirare că sunt!

Ce bine…

Vezi articol original 83 de cuvinte mai mult

10 gânduri despre „Ce bine că ești, ce mirare că sunt!

  1. Madi Octombrie 17, 2014 la 21:46 Reply

    Ti-ai pus floare de liliac in prag si scrii frumos …o sa mai trec pe aici, cu siguranta 🙂

    • Cosmisian Octombrie 17, 2014 la 21:56 Reply

      Fotografii… liliac sa-mi fii,
      Curios ca toamna nu e gri,
      Te-astept sa mai citesti,
      Promite-mi ca vei reveni.

      • Madi Octombrie 17, 2014 la 22:02 Reply
        • Cosmisian Octombrie 17, 2014 la 22:05 Reply

          Promite-mi un eseu de 500 de pagini!

          • Madi Octombrie 17, 2014 la 22:08 Reply

            Cu tema ? 🙂

            • Cosmisian Octombrie 17, 2014 la 22:13 Reply

              Apa unui izvor cristalin de munte are oare tema? Vantul ce se-nvartejeaza nu stie ce l-a apucat. Te-ntrebi ce tema sa transformi intr-un eseu? Tu scrie, vorbeste-mi tu, ca lumea-i plina de fotografii.

              • Madi Octombrie 17, 2014 la 22:18 Reply

                E trist sa vorbesc despre mine …prefer sa-ti „vorbesc” prin fotografii si muzica …

                • Cosmisian Octombrie 17, 2014 la 22:19

                  Astept! Ai vazut ca nu te-am scapat din vedere.

                • Madi Octombrie 17, 2014 la 22:24

                  Voi reveni 🙂

                • Madi Octombrie 18, 2014 la 14:29

                  Vazut, raspuns ! 🙂

Ornamente sufletești:

