Aici se termină totul!

Aici se termină totul!

Ce poate fi mai ciudat decât să te trezești în plină noapte în dreptul unui pom cu trunchi scorțuros, la un pas de a te lovi de el? Nu ai prea mult timp să te oprești, nu ai prea mult timp să îl ocolești, dar te poți gândi. Cât de clară poate fi succesiunea de gânduri, secvențe din colecția ființei tale înaintea impactului! Încă nu te-ai izbit de pieptul puternic și încordat al pomului, mai ai timp să îți revezi viața.

Între bătăile încetinite ale inimii, m-am surprins îngenunchiat în recele ud al pământului, cu o ghindă perfectă și nevinovată în palmă. Involuntar, parcă inconștient de rezultatul actului meu, între acele bătăi încetinite ale inimii, am săpat printre frunze, unele uscate, amnezice, altele încă vii și în negare, apoi am așezat ghinda cu atenție și am acoperit-o. Într-o zi acea ghindă avea să devină locul de meditație al unei alte persoane ce se va afla în locul meu.

O bătaie de inimă în plus și am simțit cortinele ochilor mei coborând pentru a deveni peretele de pânză întinsă pe care vei derula iubirea ce mi-ai purtat-o, dar pe care nu ai susținut-o pentru că era nefirească. Să iubești un muritor cum ai iubi soare și lună, e nefiresc. Și te-ai îndepărtat spunându-mi că mă vei iubi de la distanță, până iubirea te va durea cum indiferența o face. Iubim soarele, dar nu îl privim, iubim luna, dar ne plângem cp nu se văd stelele.

Un acord de chitară și câteva cuvinte într-o limbă pe care nu am surprins-o în desprinderea sunetelor în cuvinte inteligibile. Dacă îmi erau adresate, prea târziu. Nu aș putea învăța o nouă limbă înainte să izbesc peretele dur al necunoscutului, iar teama că acele cuvinte m-ar avertiza că mă lovesc de pom…

M-am izbit atât de lent de pom, încât am simțit cum întregului meu corp îi fusese strivită forma pentru a se… Multele lucruri neterminate si-au pierdut prioritatea. Iar cei dragi care nu au mai apucat să…

Aici se terminat totul!

The_End_Book

The_End_Book – via google (sursa foto, impactul cu pomul)

