Dealul Cochiliilor de Melc și Puful lunar de Păpădie

Dealul Cochiliilor de Melc și Puful lunar de Păpădie

Xandria De Colorat

Xandria De Colorat

Am trecut în viteză pe lângă dealul unde îți ascundeai cochiliile, diversele măști existențiale pentru un melc solitar, misterios și longeviv. Când vine vorba de melci, mi se umple imaginația de tot felul de scenarii, unul mai greu de conturat decât altul. Și, când trebuie să transpun ce imaginația creează, trebuie să apelez cu încredere la Mister Tuș Contur, acel conturator de vise pe care l-am descris cândva ca fiind cel care știe cum arată lumea personajelor din mintea mea.

Andra Concept De Colorat

Andra Concept De Colorat

Te-a alarmat sunetul imaginației mele în preajma dealului tău, crede-mă că știu. Te-au trădat pașii! Cine a mai auzit de pași de melc? Iată cum, trăsături unice ale unui melc zburător cu mâini și picioare fac din tine un năzbâtios melc, ce nu își poate ascunde urmele…

Andra Mulfi De Colorat

Andra Mulfi De Colorat

Din când în când primesc cărți ilustrate cu tine și Xandra, uneori colorate, alte ori doar contur plin de tuș cu formă de poveste. Și, le adun. Astă seară am un braț de ele. Oare dorești să le vezi? Ţi-ar aminti de Xandra? Sigur că da, cine ar putea uita o Păpădie? Am petrecut timp cu scriitorul, crezi că el a uitat-o?

3 – Casa melcilor

3 – Casa melcilor

Am adormit într-o noapte sprijinit de dealul Cochiliilor, acolo unde ai plantat puful de păpădie pe care ți l-a dat Xandra, un puf lunar de păpădie. Cine a mai pomenit până la tine puf lunar de păpădie? L-am mirosit, în neînflorirea-i și mi-am pus o dorință. Dacă ți-o spun, Mulfi, promiți că nu o spui decât personajelor demne de încredere? Și-aș șopti, dar melcii au urechi? Hi hi, ce nostim ți se flutură ochii când râzi, chiar ești amuzant. Oare cum arată un melc amuzat? Până la tine nu am văzut niciun melc bucuros. Oare melcii râd? Spui că da pentru că tu o faci?! Acum chiar ești nostim. Ce să însemne că un melc are urechile laterale și că nu există nicio diferență dacă stă cu fața sau cu spatele la tine, pentru că oricum aude? Tu chiar ești un melc cu suflet bun. Și nostim. Știu că am mai spus-o, dar nu e bai, că doar nu ai încetat să fii nostim.

4 – Secretul nu mai poate fi ascuns

4 – Secretul nu mai poate fi ascuns

Dorința mea este să simt adierea cuvintelor pline de polen de păpădie, să îmi simt inima arzând fără să mă tem că aș muri dintr-o asemenea cauză. Dorința mea este să fiu iubit cum cred că am fost, când timpul era doar o sfoară de care păpădia se ținea când venea la mine printre umbre dese de noapte. Stau și mă gândesc câte existențe am epuizat pentru a aștepta devenirea în care să nu mai fiu doar un capitol. Îmi doresc un tratament pentru amnezie păpădicească. Păpădia doar se iubește, nu se rupe pentru a face ceai din ea. Cine a mai auzit de ceai de păpădie? Ar însemna să bei ceai de Lună, fapt care ar duce negreșit la lunatită, iar mintea ți-ar lua-o prin cratere de lumină în căutarea eliberării.

5 – Profeția despre Xandria și aripile de melc

5 – Profeția despre Xandria și aripile de melc

Am lipit un timbru vocal de păpădie pe fiecare ilustrată, dar nu le-am așezat încă în cutia ta din coasta Dealului Cochiliilor de Melc Zburător. Am așteptat adierea unui văd răcoros de noapte, când mintea mea se desprinde treptat, lent de orice formă de constrângere prozaică. Cine a mai văzut un gând orfan fără de gânditor vorbind cu melci? Acum înțelegi de ce nu m-ai văzut? Pentru că sunt un gând, unul mic, dar recunoaște că te-a surprins câte știu despre tine. Ai vrea să nu mai existe ploaie? Ploaia este tot un gând. Când treci prin munți și nu dai importanță izvoarelor, plouă. Apa are o cale de a te face să o privești, iar aripile tale sidefii de melc vor deveni din nou un simbol al libertății de a iubi! Ai uitat cum ți-au crescut aripile? Xandria are încredere în iubirea ta! Iubește! Zboară! Dealul Cochiliilor tale ar trebui să strălucească în seara aceasta de la înflorirea păpădiilor lunare pe care le-ai cultivat.

11 – Aripi de melc și călătoria spre Lună

11 – Aripi de melc și călătoria spre Lună

Ornamente sufletești:

