Mă arde dorul revenirii tale din reflex

Mă arde dorul revenirii tale din reflex

Atârnă-mi sufletul pe gardul ruginit de ploi,
Departe ești de suflarea verii ce se duce,
Rășina scursă dintr-o frântă ramură de soi,
Ne face iubirea să mai stea-n răscruce,
În locul întâlnirii dintre noi.

Au crescut păpădii pe drumul renunțării,
Te priveam cu ochii înțepați de somn,
Desenul siluetei ce întrupa umbra uitării,
Murisem subit când m-ai numit un domn,
Aceasta-i ziua renunțării.

Florile s-au înrădăcinat pe burta din cărbune,
Câmpia de pe piept în nori s-a preschimbat,
Urechile ți s-au ferecat de-a noastră lume,
Palmele ți s-au uscat de când nu le-am sărutat,
Două trupuri într-o singură lume.

Gard ruginit, google

Gard ruginit, google

Iubirea ne-a fost conturată în tușul trecător,
De te-ai întoarce, aș resimți în plex
Respir cu greu, iar aerul în piept mi-e arzător,
Mă arde dorul revenirii tale din reflex,
Numele tău drag e sfârtecător.

Nu mai cultiv iluzia unei iubiri nemărginite,
Adun frânturi de om în drumul răgușit,
Cât să mai nutresc senzații nestăvilite
Rima sufletelor noastre s-a sfârșit,
Rămâne ca sufletu-mi să o accepte.

2 gânduri despre „Mă arde dorul revenirii tale din reflex

  1. Loredana Milu Septembrie 5, 2014 la 00:43 Reply

    Felicitări pentru versuri, sunt profunde.

    Mă bucură faptul că ai ales, pe final, o piesă de-a Mălinei…Port în suflet toate piesele ei, dar şi pe ea.

    • Cosmisian Septembrie 5, 2014 la 00:54 Reply

      Ma bucur ca ti-au placut versurile. Scriu rar poezie, timp in care ascult muzica. Asta seara am ascultat-o pe Malina.

Ornamente sufletești:

