O nouă nuanț(are)

O nouă nuață și o nouă nuanțare

Lumea scriitorilor de suflet pe care i-a adus împreună în blogosferă e doar atât, o coală mare de hârtie A4 de dimensiuni inimaginabile, incoloră și vopsită în felurite nuanțe, o simplă fetiță de vârstă nespusă ce se distrează cu o floare ce și-a împachetat cu atenție părți din aceeași coală, petale, frunze, tulpina, iar din imaculat un suflet mic de floare. 

Zburdând de fericire că lume de hârtie e atât de conturată, cuprinde cât ai îndoi un colț, o frunză, pe care o transformă într-un fluture de foșnet, pe care-l las-apoi să zboare. 

O nouă definire a cuprins-o pe fetiță când și-a văzut podeaua prin spiralatele-i picioare. Sunt eu aici, sunt eu acolo, sunt peste tot, pădurea, cerul, soare, nu mai lipsește chiar nimic, ce economic, totul dintr-o foaie.

Fâș, fâș! Se-aude-un sunet și nu e de la foaie. Fetița de întoarce și ce să vezi, că floarea-i e mai mare. De-ar știi copila că viața-i este ternă, că totul e cuprins doar de foșnirea paginii din care-au făurit-o, am vrea să sară peste albul ce-o face de hârtie. În lumea ei este completă, e prinsă, veselă, zglobie, doar că din floarea ei de-orinioară a răsărit culoare. Culoare? A strigat fetița, ce vrei să spui, că dincolo de forma lumii mele mai trebuie și roșu? Spui că o gălușcă de culoare ce mi-a pătat destinul se vrea făuritorul unei grădini, asta să fie? Aveam o lume plina, era atât de albă și totul era bine, de ce s-apară roșul pe a hârtiei floare?

Dintre tufișurile foii și-a trădat coloratura, o pată rotunjoară, puțin surprinsă, mică… Aha! Te-am prins, ești moale, ce simt pe palmă, oare ce e asta? E culoare? Așa se simte ea, culoare? Mă uit la mine și simt cum viață petei de culoare mă cuprinde. Mă scutur de intrusă și o parte sare, dar mica pată de culoare înebunește incredibil, periculos de tare. Din câteva mișcări e totul diferit, totul e o reflexie de la soare, deși când mă privești, sunt tot eu, fetița decupată din acea pagină mare.

Când am atins culoare nu m-am gândit că-s neculoare, că albul meu adânc mă face o necuvântătoare, dar am să schimb predicția ce se naște chiar acum în tine, ce crezi că albul nu-mi convine… îți spun că vremea dorului de neculoare mă va cuprinde într-o altă zi, când voi cuprinde haina colorată a noii existențe și voi plonja în apă, crezând c-o să mă vindece. Nu te opri la semnul blisului de la final, unde să crezi că mă opresc și eu, când lupta pentru neculoare mă va cuprinde tare. Ce este o hârtie fără o lume de culoare? Să fie ca șoptirea numelui tău la urechea unei flori străine, o necuvântătoare?

Un film de

George Rigby    Jennifer Hardy    Stephen Tucker

George Rigby
~ Story Development
~ Animation
~ Pre-visualisation
~ Environment Asset Modelling

Jennifer Hardy
~ Art Direction
~ Environment Layout & Asset Modelling 
~ Texturing & Animated Textures
~ Compositing

Stephen Tucker
~ Technical Director
~ Character Designs & Modelling
~ Rigging
~ Lighting & Rendering

 

3 gânduri despre „O nouă nuanț(are)

  1. Loredana Milu August 13, 2014 la 13:58 Reply

    Ce frumos, oh ce frumos! Tare-mi place textul tău alăturat filmului. Felicitări! 🙂

    • Cosmisian August 13, 2014 la 14:15 Reply

      E de la inspiratie, crede-ma! Nu e chiar finisat, dar la ora la care scriu, inclusiv mintea imi este o foaie alba de hartie, din care fac o lume-ntreaga. Ma bucura ca ti-a placut 🙂

  2. Cosmisian August 13, 2014 la 00:56 Reply

Ornamente sufletești:

